- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با تلاش بی وقفه پلیس گلستان، سرباز انتظامی استان پس از ۲۰ سال جدایی با مادرش دیدار کرد.

وصال عاشقانه مادر و فرزند با تلاش پلیس گلستان
البرزگلستان- با تلاش بی وقفه پلیس گلستان، سرباز انتظامی استان پس از ۲۰ سال جدایی با مادرش دیدار کرد.

همه چیز از یک کنجکاوی شروع شد، کودک گمشده قصه ما، حال در لباس مقدس سربازی مشغول تامین نظم و امنیت مردمی بود که وحدت و همدلی آنان زبانزد همگان است.

شب ها و روزهای بسیاری گذشت و او نیز همچون مردمان دیگر در حال گذران زندگی بود تا اینکه نسبت به گذشته خود و مکان زندگی اش در دوران نوزادی کنجکاو شد.

با کمی جست وجو پی برد که دورانی از زندگی وی در هاله ای از ابهام قرار دارد اما با توجه به شرایط موجود و بعد مسافت قادر به ادامه تحقیقات نبود تا اینکه ماجرا را برای  پلیس شرح داد و فرمانده انتظامی “گنبدکاووس” یکی از ماموران وظیفه شناس شهرستان به نام سرهنگ “روح الله اسکندریان” را برای کمک به این سرباز انتخاب کرد.

سرهنگ به وی قول پیگیری و رفع ابهامات موجود در زندگی شخصی اش را داد، حال سرباز کمی آرام شده بود چرا که بعد از حدود یک سال خدمت در نیروی انتظامی پی برده بود پلیس برای آرامش مردم و رفع دغدغه های شهروندان شبانه روز تلاش می کند.

بالاخره پس از چندین روز تلاش بی وقفه و پیگیری های مکرر از مراجع ذیربط، پلیس “گنبدکاووس” موفق شد، مادر و خانواده سرباز مورد نظر را که در یکی از روستاهای شهرستان “گنبد” زندگی می کردند، پیدا کند.

با جست وجوهای پلیس مشخص شد، این مادر و فرزند ۲۰ سال قبل بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شده و خانواده ای از اهل تشیع حضانت کودک را بر عهده گرفته و به شهری دیگر نقل مکان کرده اند.

حال دیگر روزهای تلخ جدایی مادر از فرزند رو به اتمام بود با برنامه ریزی های صورت گرفته، طی مراسمی با حضور رئیس عقیدتی سیاسی استان و فرمانده انتظامی “گنبدکاووس”، لحظه دیدار فرا رسید و پس از ۲۰ سال، سرباز وطن در آغوش مادر آرام گرفت.

مادر که از شدت شوق به وجد آمده و اشک می ریخت، پلیس را عامل این وصال عاشقانه دانسته و از صمیم قلب برای همه خادمان مردم در نیروی انتظامی دعای خیر کرد.

همچنین مادر سرباز از زحمات بی دریغ خانواده ای که فرزندش را بزرگ کردند، تشکر کرد و گفت: تربیت فرزندم در خانواده ای از اهل تشیع نشان از وحدت و همدلی کم نظیر اقوام و مذاهب در استان گلستان دارد.#

0 [1]
0 [1]