- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فاضل جهانشاهی رییس شورای شهر بندرگز در نشست با خبرنگاران خبر داد:سامان دهی ساحل.بهسازی المان شهر.کمربندی غربی و شرقی و ساماندهی فضا ی گردشگری از مسائل قابل پیگیری درشورای شهر

به گزارش البرز گلستان فاضل جهانشاهی رییس شورای شهر بندرگز در نشست با خبرنگاران اظهار کرذ: در حوزه ای که با مردم سرکار داریم ارتباط ببا رسانه ها  می تواند باعث حل مشکلات شود.

وی کفت :فضای امرروز شورا و شهرداری امروز مورد انتقاد و باز خواست می باشد.و ما باید بدنبال رفع اشکال  در ذهن شهروندان باشیم.

جهانشاهی در ادامه گفت :سامان دهی ساحل.بهسازی المان شهر.کمربندی غربی و شرقی  و ساماندهی فضا ی گردشگری از مسائل قابل مطرح در شورا می باشد .

رییس شورای شهر بندرگزافزود: بحث زیر گذر غربی با برنامه ریزی انجام شد البته اشکالات فنی نیز در آن دیده شده که قابل رفع می باشد.

فاضل جهانشاهی در باره ساحل بندرگزسپس اظهار کرد :شورا در ملکی که مال راه و شهرسازی می باشد سرمایه گذاری کرده

وی افزود: البته واگذاری این منطقه ساحلی در حال واگذاری می باشد

جهانشاهی سپس  تاکید کرد :برابربند۱۰ ماده ۸۰  شهرداری باید تاییدیه هزینه و صورت مالی را جهت شفافیت هر ششماه یک بار به مردم ارایه دهد.

رییس شورای شهر بندرگز در ادامه افزود :بندرگز به  جهت محدود بودن منطقه کشاورزی راهی جز تقویت جاذبه گردشگری و جذب گردشگر نداریم.

وی ضمن گلایه از سرمایه گذار عمانی گفت :قرار بود این کار ۵ساله انجام شود ولی الان ۱۰ سال گذشته  و ما الان سرمایه گذاری از اسپانیا جذب کردیم که بندرگزی الاصل می باشد که بدون وام حاضرشد سرمایه گذاری کند.

جهانشاهی همچنین از همکاری حوزه هنری در تکمیل سینمای شهر خبر داد

رییس شورای شهر بندر گز در باره میدان اصلی شهر گفت :این میدان پیشانی استان می باشد و المان داخل ان نزدیک به یک ملیلیارد و ۱۰۰ میلیون هزینه دارد ولی برای محوطه سازی آن نیازمند همکاری استان می باشد

وی در سوال خبرنگار ما در اختصاص دادن روزی بنام روز بندرگز ضمن استقبال از این طرح خواست که صاحب نظران و رسانه ها و فرهیختگان شهر روزی را به همین منظور اعلام تا در آن روز از شهر کهن استان گلستان قدر دانی گردد.

[1]

0 [2]
0 [2]