نظری سرپرست معاونت پژوهش اداره کل آموزش و پرورش گلستان در مراسم تجلیل از پژوهندگان برتر آموزش و پرورش : تمام کارها و تصمیمات باید بنیان علمی داشته و منطبق بر یافته‌های پژوهشی باشد

سرپرست معاونت پژوهش اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: تصمیم گیری در آموزش و پرورش باید منطبق بر یافته‌های پژوهشی باشد.

به گزارش البرز گلستان به نقل  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش و سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی این اداره کل در مراسم تجلیل از پژوهندگان برتر آموزش و پرورش گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر تحقیق و پژوهش نموده اند که این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

 وی گفت: در استان گلستان ۳۶۱ هزار دانش آموز مشغول تحصیل اند که همه آنها محقق و پژوهشگر اند چون به فرمایش قرآن کریم، انسان‌ها مستعد علم‌آموزی و تحقیق اند.

قدرت الله نظری با بیان اینکه ۲۲ هزار همکار فرهنگی در استان گلستان داریم گفت: استان گلستان یک استان علمی محسوب می‌شود و مشاهیر زیادی دارد و به لحاظ مدرک تحصیلی همکاران فرهنگی، گلستان جزو پنج استان اول کشور است.

 سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد: تمام کارها و تصمیمات ما باید بنیان علمی داشته و منطبق بر یافته‌های پژوهشی باشد.

 وی افزود: تحقیق و پژوهش را باید در دانش آموزان نهادینه کنیم و این مهم بدون یک گفتمان سازی مناسب محقق نخواهد شد.

 نظری با بیان اینکه حدود ۱۴٫۵ میلیون دانش‌آموز، ۳۰ میلیون والدین دانش‌آموز و یک میلیون معلم در کشور وجود دارد گفت: اگر گفتمان‌سازی درستی صورت بگیرد این خانواده بزرگ به خوبی می‌تواند مشکلات موجود و مسائل را در درون خود حل و فصل نماید و ما باید همت کنیم تا این گفتمان سازی پژوهشی را برای بازیابی ایده ها و برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش ایجاد نماییم.

خاطرنشان می گردد در ادامه این مراسم از مدل جدید هدایت تحصیلی در دوره متوسطه نظام آموزشی ایران رونمایی شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۶۰ پژوهشگر برتر فرهنگی و دانش آموز استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

پ

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه