- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرپرست بیمه سلامت گلستان خبر داد:در یک ماه اخیر بیش از ۳۵ میلیارد تومان به بخش دانشگاهی و حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز به بخش خصوصی پرداخت شده است

دکتر کمانگری سرپرست بیمه سلامت گلستان گفت: به دلیل وقوع سیل در استان، امسال تخصیص های استان گلستان زودتر صورت گرفت و خدمات ویژه ای به استان گلستان ارائه شد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت گلستان افزود: از دو هفته قبل به دلیل بیماری آنفولانزا، پرداخت بدهی ماه مرداد دانشگاه زودتر از ماه های قبل انجام شد و بدهی های مرداد و تیر تسویه کامل شد و مقداری از شهریور نیز پرداخت شد.

وی ادامه داد: در بخش خصوصی نیز به غیر از داروخانه، بدهی ها در سایر موسسات تا مرداد پرداخت شده و نسبت به کشور یک ماه جلوتر نیز هستیم.

کمانگری خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر بیش از ۳۵ میلیارد تومان به بخش دانشگاهی و حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز به بخش خصوصی پرداخت شده است تا بتوانند خدمات ویژه و بهینه ای به هم استانی ها ارائه دهند.

وی با اشاره به بدهی به دانشگاه ها و بخش خصوصی در سال ۹۷، گفت: حدود ۴۰ میلیارد تومان برای دو ماه به دانشگاه و حدود ۹ میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار هستیم.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به اجرای طرح بیمه اجباری سلامت، اظهارداشت: ۷ هزار و ۳۲۲ نفر در استان گلستان درخواست دادند که در طرح حمایت دولت در بخش بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک میلیون و ۹۹ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۶۰ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

کمانگری گفت: از این ۶۰ درصد، ۸۰ درصد به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

0 [1]
0 [1]