اصغری معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان : طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا از روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در سطح استان اجرا خواهد شد

‍ ✅معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان خبر داد :
اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در بازار گلستان
?معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت : طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا از روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در سطح استان اجرا خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان ، علی اصغر اصغری گفت : با هدف تشدید نظارت بر بازار استان در ایام منتهی به شب یلدا ، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه بمدت ۵ روز در سطح استان اجرا خواهد شد .
وی افزود : در این طرح که با همکاری بهداشت ، بازرسی اصناف ، تعزیرات حکومتی و اصناف مرتبط با میوه و تره بار ، شیرینی و آجیل اجرا خواهد شد ، کشیک های بازرسی در قالب تیم های مشترک در دو نوبت صبح و عصر بر بازار استان نظارت خواهند نمود .
به گفته اصغری ، ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی بمنظور جلوگیری از تخلفات احتمالی می باشد .
?وی گفت : در این بازدیدها بر قیمت ها ، ضوابط صدور فاکتور ، کیفیت کالا و خدمات و سایر موضوعاچت مرتبط با حقوق مصرف کنندگان نظارت خواهد شد .
اصغری افزود : از مردم شریف استان تقاضا داریم از واحدهایی خرید نمایند که با نصب ایتیکت یا درج قیمت زمینه شفافیت عرضه را فراهم نموده و با صدور فاکتور برای مشتریان ، فروش خود را مستند می نمایند .
?گفتنی است سامانه تلفنی ۱۲۴ بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی در حوزه گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی می باشد .

@alborzegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۳ ق.ظ

دیدگاه