- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده انتظامی استان گلستان در رزمایش طرح زمستانه پلیس و دستگاه های امدادی از حضور ۹۱ تیم امدادی در جاده های استان خبر داد

حضور ۹۱ تیم امدادی در جاده های گلستان

به گزارش البرز گلستان سردار “روح الامین قاسمی” در رزمایش طرح زمستانه پلیس و دستگاه های امدادی   با اشاره به حضور ۹۱ تیم امدادی و به کارگیری بیش از ۳۰۰ نیرو در طرح زمستانه، اظهار داشت: تصادفات رانندگی خسارت های زیادی را بر خانواده ها و جامعه وارد کرده و با توجه به اینکه در برخی موارد این خسارت ها قابل جبران نیست، ضرورت دارد راه کارهای موثری برای جلوگیری از آن اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: کاهش آمار حوادث رانندگی را نباید در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد چرا که در این خصوص دستگاه های مرتبط و از همه مهمتر مردم نقش به سزایی دارند و همگی باید مسئولیت خود را به خوبی اجرا کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به ارائه آمارهایی از حوادث رانندگی طی ۸ ماهه نخست سال جاری در استان پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس راه و راهور، طی این مدت متوفیان سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان، افزود: حوادث رانندگی اغلب به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رخ می دهند لذا رانندگان با عمل به توصیه های پلیس می توانند نقش موثری در پیشگیری از تصادفات داشته باشند.

سردار قاسمی در پایان با بیان اینکه پلیس با شهروندان قانونمدار همواره با مهربانی برخورد خواهد کرد، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و لغزنده بودن جاده ها خصوصا محورهای “توسکستان، خوش ییلاق و جنگل گلستان”، ضرورت دارد شهروندان محترم به قوانین رانندگی بیش از پیش توجه داشته باشند تا مبادا با لحظه ای غفلت حوادثی تلخ به وجود آید

0 [1]
0 [1]