- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد:اعتراف سارق به ۴۷ فقره سرقت در آزادشهر / مردم هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

اعتراف به ۴۷ فقره سرقت در آزادشهر

سردار “قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در “آزادشهر” شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی از صحنه های جرم، سرانجام موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان گلستان، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به ارتکاب ۴۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان “آزادشهر” اقرار کرد.
سردار قاسمی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

0 [1]
0 [1]