- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در دیدارباجانباز ۷۰ درصدحاتم پاسندی در آسایشگاه ساری:تکریم از جایگاه والای جانبازان عزیز از وظایف اصلی بنیاد به شمار می‌رود

مردم ایران قدردان فداکاری ایثارگران

مدیر کل بنیاد گلستان با بیان اینکه مردم ایران قدردان فداکاری ایثارگران هستند، اظهار کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حق گام برداشتند و خانواده‌های آنان با تحمل و بردباری در برابر مشکلات به‌ نظام آبرو بخشیدند.

به گزارش «ایثار»، در راستای اجرای طرح سپاس و باهدف پیگیری امور درمانی جانبازان اسرافیل وزیری و هیئت همراه با جانباز ۷۰ درصد گلستانی «حاتم پاسندی» در آسایشگاه و مرکز توان‌بخشی امام علی (ع) شهرستان ساری دیدار و عیادت به عمل آوردند.
مدیرکل بنیاد گلستان ضمن دلجویی از جانباز معزز اظهار داشت: تکریم از جایگاه والای جانبازان عزیز از وظایف اصلی بنیاد به شمار می‌رود و حماسه و فداکاری جانباز و صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان در برابر سختی‌های درمانی جانباز، پس از گذشت سال‌ها قابل‌تقدیر است.
وزیری با بیان اینکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری این عزیزان هستند، اظهار کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حق گام برداشتند و خانواده‌های آنان با تحمل و بردباری در برابر مشکلات به‌ نظام آبرو بخشیدند.
جانباز ۷۰ درصد حاتم پاسندی ۲۰ دی‌ماه ۱۳۴۵ در شهرستان کردکوی متولد و ۲۶ فروردین ۱۳۶۵ در سن ۲۰ سالگی در منطقه فاو براثر اصابت ترکش از ناحیه کمر، سینه و شکم مجروح و قطع نخاع شد.
انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]