- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد : صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری استان طی هشت ماهه ابتدایی سالجاری/ رشد ۹۵ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :
رشد ۹۵ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در ۸ ماهه ابتدایی سالجاری میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان با رشدی ۹۵ درصدی به ۵۲۳۱٫۳ میلیارد ریال رسیده است.
به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،حسین طلوعیان گفت : از ایتدای سالجاری تا پایان آبان ماه ، ۹۰ پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته است .
وی افزود : میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری جدید ۵۲۳۱٫۳ میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که این عدد ۲۶۸۹٫۳ میلیارد ریال بوده رشدی ۹۵ درصدی داشته است .
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت : میزان اشتغال ثبت شده در پروانه های بهره برداری جدید ۹۳۹ نفر است که از این نظر نیز شاهد رشدی ۲۱ درصدی می باشیم .
به گفته وی ، همچنین در این مدت ، تعداد ۲۲۷ فقره جوازتاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۶۵۱۸٫۳ میلیارد ریال و اشتغال ۴۴۸۵ نفر در استان گلستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۴۸ درصد و از نظر پیش بینی سرمایه گذاری و اشتغال نیز ۳۳ درصد رشد داشته است .

: رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :
صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری گلستان طی هشت ماهه ابتدایی سالجاری
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در ۸ ماهه ابتدایی سالجاری ۳۲۵٫۵ هزار تن کالا به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار از استان گلستان صادر شده است .
حسین طلوعیان گفت : از ایتدای سالجاری تا پایان آبان ماه ، ۳۲۵٫۵ هزار تن کالا به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار از استان گلستان صادر شده که ۹۲٫۲ میلیون دلار آن از محل گمرکات استان انجام شده است .
وی با بیان این که صادرات استان به ۲۰ کشور دنیا بوده است ، افزود : مهمترین اهداف صادراتی استان کشورهای عراق ، ترکمنستان ، افغانستان و قزاقستان بوده اند .
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت : پنیر ، پلی استایرن ، رب گوجه فرنگی ، لوله آهنی ، میلگرد ، دیوارپوش ، ید ، تخته ، سایر لبنیات ، سیمان ، رنگ ساختمانی ، پریفرم ، قطعات سوله ، پودر رختشویی ، تخم مرغ و ورق پلی اتیلن محصولاتی بوده اند که در این مدت صادر شده اند .

0 [1]
0 [1]