نشست مدیرعامل گازگلستان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان پیرامون برنامه های فرهنگی در حوزه دینی و عقیدتی در گاز استان

مهندس محمد رحیم رحیمی مدیرعامل گاز گلستان با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حجت الاسلام  والمسلمین ولی نژاد مدیرکل دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی،در این دیدار که با هدف بررسی مباحث تبلیغی و فرهنگی  بویژه در راستای مباحث مرتبط با نماز و امورات ائمه جماعات گاز گلستان انجام شد مدیرعامل گاز گلستان با تبریک هفته بسیج گزارشی از روند اجرای برنامه های دینی ، تبلیغی و فرهنگی بویژه برگزاری مستمر نماز و ارائه مباحث فرهنگی در بین صلاتین نماز ظهر و عصر و موارد مرتبط دیگر  ارائه داد.

مهندس رحیمی  با اشاره به اینکه رسالت شرکت گاز توسعه گازرسانی در سطح استان می باشد  ولی در کنار وظیفه اصلی خود همه ساله  برنامه تبلیغی و فرهنگی در حوزه مبانی دینی و عقیدتی را در دست انجام دارد.

دراین نشست همچنین حجت الاسلام و المسلمین ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیزضمن عرض خیرمقدم به مهندس رحیمی و هیئت همراه،از زحمات و تلاشهای انجام شده گازگلستان بویژه در اشاعه و گسترش برنامه های دینی و تبلیغی تشکر نموده و از شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاههای فعال در این خصوص یاد کرد.

وی افزود:ازاهداف مهم تبلیغات اسلامی ،تقویت مباحث دینی و فرهنگی درسطح ادارات بوده که دراین رابطه برنامه ریزیهای جامعی جهت احیاء و اشاعه معارف و مباحث فرهنگ دینی  انجام شده و خوشبختانه مبلغین و روحانیون بزرگوار در سطح  ادارات توانسته اند انگونه که شایسته است ما را به اهداف مورد نظر برسانند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۶ ب.ظ

دیدگاه