حجت الاسلام شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی در نشست شورای اجرائی هلال احمر شهرستان:هلال احمر در جاهای خدمت می کند که خدمت مستقیم  به مردم وخداوند است

به گزارش البرز گلستان جلسه شورای اجرایی هلال احمر شهرستان کردکوی با حضورحجت الاسلام  شیخی امام جمعه  باقری رییس هلال احمر و اعضای شورای اجرایی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام شیخی در این نشست گفت :کمک به نیازمند نعمتی از نعمت های خداوند است و این گره که بدست شما باز می شود را غنیمت شمارید و خسته نشوید.

وی افزود:در نظام اسلامی  فعالیت بعضی از نهادهانماد بیشتری دارد که هلال احمر یکی از آنان می باشد.

امام جمعه شهرستان کردکوی سپس گفت: هلال احمر در جاهای خدمت می کند که خدمت در آنجا مستقیم  به خلق خداوند است و خدمت به مخلوق خداوند خدمت به خداست.

وی ضمن تقدیر از،شورای اجرایی شهرستان که آنان را قوی و پرکار نامید اظهار کرد:از این بستر و فرصت به بهترین نحو که کسانی که هدف خدمت هستند استفاده کنید.

حجت الاسلام شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی ضمن خدمت در هلال احمر را کار ماندگار و مهم نامید قول همکاری جهت رفع مشکلات این واحد خدماتی داده است.

در خاتمه  از،طرف هلال احمر شهرستان و هیئت اجرایی امام جمعه شهرستان به عضویت داوطلبان هلال احمر درآمد و یک دست لباس فرم هلال احمر به وی اهداء شده است.

قبل از حجت السلام شیخی باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی  طی گزارشی شورای اجرایی به عنوان پشتوانه اصلی هلال احمر نام فرد و از دوم اینکه امداد رسانی جاده ای النگ و دراز نو به عنوان پایگاههای امداد رسانی کوهستانی و جاده ای مهم نام فرد.

وی همچنین از تحویل یکدستگاه آمبولانس فوق تخصصی نجات توسط،هلال احمر شهرستان و از افتتاح طرح گفتار درمانی هلال احمر شهرستان بزودی خبر داد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه