- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

 دکترحق شناس استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی: باید در جهت جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی تلاش کنیم

به گزارش البرز گلستان استاندار گلستان با اشاره به اهمیت جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: برخورد با مردم باید با احترام صورت گیرد و مسئولین و مدیران علی رغم تمامی کمبودها باید از مردم حمایت کنند.

دکتر هادی حق شناس  در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی که با حضور امام جمعه شهرستان، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، تصریح کرد: بنیان اقتصادی کشور بسیار قوی است و دشمنان انقلاب آرزوهای بیهوده خود را بگور خواهند برد.

وی افزود: جمهوری اسلامی علی رغم فشارها و تحریم های دشمنان طی ۴۰ سال گذشته در بسیاری از بخش ها خصوصا بخش های علمی حائز رتبه های برتر شده است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: مردم استان تحت فشار هستند و مشکلات اقتصادی دارند اما بخاطر نظام و انقلاب در صف اغتشاشگران قرار نگرفتند و این موضوع مسئولیت مدیران را افزایش می دهد.

دکتر حق شناس یادآور شد: مردم به معنای واقعی کلمه ارباب رجوع هستند و امروز بیش از هر زمان دیگری باید رفع مشکلات مردم مورد توجه باشد.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم که همیشه حق با ارباب رجوع و مردم است و باید در جهت جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی تلاش کنیم.

لازم به ذکر است در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی با حضور استاندار گلستان در خصوص موضوعاتی نظیر زهکشی اراضی و لایروبی رودخانه ها مصوباتی صورت گرفت.

0 [1]
0 [1]