- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نماینده ولی فقیه در استان گلستان: امنیت مردم، افضل نعمات است/ قدردانی از تدابیر هوشمندانه پلیس گلستان در وقایع اخیر

امنیت مردم، افضل نعمات است/ قدردانی از تدابیر هوشمندانه پلیس گلستان در وقایع اخیر
 نماینده ولی فقیه در استان گفت: امنیت مردم، افضل نعمات است و کسی اجازه ندارد با اقدام ناهنجار خود، آرامش شهروندان را به خطر بیندازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید کاظم نورمفیدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به حوادث اخیر، اظهار داشت: اتفاقات روزهای گذشته در برخی نقاط کشور بار دیگر نشان داد جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این مرز و بوم که در برابر راهبرد مقاومت ملت آزاده ایران به شدت درمانده شده اند اکنون همه توان خود را برای بهره برداری ناشیانه از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به کار بسته اند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: خوشبختانه ملت هوشیار و بصیر کشور علی رغم همه مشکلات و گرفتاری ها همچون سنوات گذشته با لبیک به فرمان مقتدای خود، اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال مردم را تنها گذاشته و صف خود را از آنان جدا کردند تا بار دیگر نقشه های پلید دشمنان خنثی شود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به نقش موثر و قابل تقدیر نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی در برقراری نظم و امنیت، گفت: مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی و مخلان آسایش مردم از مطالبات آحاد مردم و مسئولان است.

وی ضمن قدردانی از حضور فعال و هوشمندانه سردار “روح الامین قاسمی” و کارکنان انتظامی استان گلستان در روزهای اخیر به منظور حفظ آرامش جامعه، خاطرنشان کرد: امنیت مردم، افضل نعمات است و کسی اجازه ندارد با اقدام ناهنجار خود، آرامش شهروندان را به خطر بیندازد.

امام جمعه گرگان در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت اقشار مختلف جامعه در شرایط کنونی، بیان کرد: مردم همواره یار و یاور فرزندان خود در نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی بوده و در راه اعتلای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.*

0 [1]
0 [1]