- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بزرگمهرمدیر عامل خیرین سلامت گلستان : خیرین سلامت در شهرستانها بعنوان بازوی توانمد مدیران بهداشت و درمان می باشند .

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان همزمان با هفته سلامت اولین جلسه شورای خیرین شهرستان آق قلا با حضور بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین استان گلستان دکتر آقاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان ومدیر بیمارستان آل جلیل آق قلا و اعضای شورای خیرین شهرستان برگزار گردید .
بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان ابتدا ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت خیرین سلامت در سطح استان گلستان علی الخصوص شهرستان آق قلا که گامهای مهمی در راه اهداف مجمع خیرین برداشته اند و با توجه به شعار محوری مقام معظم رهبری مبنی بر سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی بیان نمودند : خیرین سلامت کسانی هستند که با همدلی خود با خدا معامله می کنند و در آنان غیر ازسجایای روحی و ارزشی و اخلاقی چیزی نمی بینید و آنان بدنبال باقیات الصالحات خود هستند .

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان سپس افزود : خیرین سلامت در شهرستانها بعنوان بازوی توانمد مدیران بهداشت و درمان می باشند .

وی درادامه بیان نمود: در درون تحریم و محاصره اقتصادی مردم از سیستم بهداشت و درمان حمایتهای مالی و معنوی نمودند و این نشان از روحیه بالای خیرین سلامت می باشد که با گذشت و ایثار در این راه گام نهادند .

بزرگمهر در خاتمه بیان نمود: آیین نامه شورای خیرین و شرح وظائف این شورا می تواند روشنگر راه مجمع خیرین شهرستان باشد . وی در پایان احکام اعضای جدید مجمع خیرین شهرستان را به آنان تحویل داده است .

همچنین دکتر آقا پور مدیر بیمارستان آل جلیل آق قلا ضمن یر مقدم به حاضرین در جلسه و مجمع خیرین سلامت شهرستان بیان نمود: خیرین سلامت با تامین تجهیزات پزشکی جاهای که بدنه بیمارستان دچار کاهش انگیزه می شود با امکاناتی که وارد سیستم می شد موجب ایجاد انگیزه در کارکنان می شده است وی در خاتمه بیان نمود: از شعارهای خوب مجمع خیرین آق قلا این بود که هر خانه بهداشت یک سونوکیت و بیشتر خانه های بهداشت این منطقه در این مورد داری این سیستم شدند

در این جلسه ابتدا حاج حکیم موحد رئیس شورای خیرین سلامت ضمن تشکر از خیرین سلامت آق قلا که در طول سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی نمودند و بیش از ۱۲۸ قلم کالا بهداشتی و درمانی جهت خانه های بهداشت و بیمارستان اهدا نمودند .

وی سپس افزود مردم را باید با دستگاههای دولتی آشتی بدهیم وی همچنین ادامه داد: شورای خیرین در روستاها نیز شعبه دارند و صندوق خیریه نیز داریم که به بیماران مستعضف تا مبلغی کمک میگردد حکیم موحد در خاتمه گفت : درمانگاه فوق تخصصی آق قلا فاز ۴ آن تمام شده و فاز ۵ نیز شروع شده است

در خاتمه حمید میرزاعلی عضو مجمع خیرین استان و شهرستان آق قلا و مدیر روزنامه ایران در استان گلستان ضمن تشکر از مجمع خیرین سلامت استان بیان نمود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال که همدلی و همزبانی و دولت و ملت می باشد . اگر اتحاد و همدلی بین اعضای مجمع باشد هیچ چیزی به هم نمی خورد و اعضای مجمع خیرین سلامت این شهرستان ثابت نمودند که با همدلی و همزبانی در این مقطع توانسته اند علاوه بر سطح شهرستان و استان حرفی برای گفتن در سطح کشور نیز داشته باشند .

0 [1]
0 [1]