- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

  الهه غیناقی مدیرکل بانوان استانداری گلستان در نشست هم اندیشی سمن های فعال حوزه بانوان: باتشکیل ۶ کارگروه بدنبال کاهش موازی کاری در تشکل های مردمی در حوزه بانوان استان هستیم

به گزارش خبرنگار البرز گلستان  الهه غیناقی مدیرکل بانوان استانداری گلستان  »در نشست هم اندیشی سمن های فعال حوزه بانوان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: حوزه بانوان و خانواده در حوزه های مشارکت اقتصادی، فرهنگ آموزش، اقتصاد مقاومتی، کودکان، سلامت در حال فعالیت است.

مدیرکل بانوان استانداری گلستان  ادامه داد: بر این اساس این اتاق فکر را با دبیری دستگاه های اجرایی تقسیم کار شده است و از سمن های مرتبط دعوت شده تا به عضویت یکی از این کارگروه ها در بیاید.

غیناقی افزود: با توجه به برنامه های متعدی که داشتیم نظر برخی از اعضای سمن ها این بود که در این جلسات دعوت نمی شوند و این مهم را از ما درخواست داشتند و این مهم را ما رسیدگی کردیم.

وی گفت: موازی کاری در حوزه سمن ها با اینگونه جلسات کاهش پیدا می کند و در دستگاه های اجرایی این برنامه ریزی شده که جزیره ای کار نشود در حوزه سازمان های مردم نهاد نیز این برنامه ریزی با ارائه این ۶ اتاق فکر اتفاق بیفتد.

  • غیناقی به تشکیل ۶ کارگروه درمجموعه فعالیت های اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان اشاره کرد و گفت: با این اقدام به دنبال این هستیم که از موازی کاری در تشکل های مردمی در حوزه بانوان را کاهش دهیم.
0 [1]
0 [1]