- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان : سران ۳ قوه باور کنند مردم مشکل معیشت دارند/ گردن کلفتان اقتصادی باید رسوا شوند/ نظارت دولت در بازار مقطعی نباشد

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان :
سران ۳ قوه باور کنند مردم مشکل معیشت دارند/ گردن کلفتان اقتصادی باید رسوا شوند/ نظارت دولت در بازار مقطعی نباشد.

?رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان باتاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با وحدت کلمه از گردنه‌های سخت عبور می‌کند، گفت: سران ۳ قوه باور کنند مردم مشکل معیشت دارند و در رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

?حجت‌الاسلام #کیائی در اجتماع بزرگ مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گرگان که در حسینیه ثارالله در لبیک به ولایت و محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار شد، اظهار کرد: دولتمردان و نمایندگان باید فراتر از ظرفیت ها در حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند نظارت دولت مقطعی نباشد تا مردم احساس آرامش کنند.

?وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد این است که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، ابراز کرد: مردم شهیدپرور انقلاب اسلامی و مردم با بصیرت همواره با وحدت و همدلی و با لبیک به رهبری در کنار یکدیگر ایستادند و از گردنه‌های سخت عبور خواهند کرد.

?رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان با اشاره به اینکه باید در برابر خون شهدا ادای تکلیف کرد، ابراز کرد: ما هشت سال دفاع مقدس را با عزت پشت سر گذاشتیم و به پیروزی رسیدیم همانطور که مقام معظم رهبری و امام راحل بارها به موضوع وحدت و همدلی تاکید کردند که باید بین شیعه دو سنی وحدت ایجاد شود تا گردنه های سخت عبور کنیم.

?کیائی با اشاره به اینکه ملت ایران صف خود را از آشوبگران جدا کرده است، گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بدانند این ملت با همه ملت‌های اسلامی فرق می‌کند، هوشیار و ولایت‌مدار است و از مواضع انقلابی کوتاه نمی‌آید و در فضای کاملا آرام مطالبات خود را به مسوولان گوشزد می‌کند.

?وی با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه و آشوب حربه دشمن است، گفت: مردم همواره خود را سرباز ولی‌فقیه می‌دانند دشمن درصدد این است که وحدت و اتحاد مردم انقلابی را هدف قرار دهد که با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

?رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان دشمن‌شناسی را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: دشمن عناد خود را آشکارا نشان داد ما باید بیدار باشیم در مسئله اف ای تی اف باید کلام مقام معظم رهبری برای همه فصل‌الخطاب باشد.

?کیائی با تاکید بر تلاش مسوولان برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه همه مسوولان را مشخص کرده است سران سه قوه باید باور کنند که مردم مشکل دارند و باید مرهمی بر زخم مردم بگذارند و در معیشت و اقتصاد آنها تدبیر جدی داشته باشند.

?وی تاکید کرد: مردم بابصیرت و انقلابی تحت ولایت فقیه امام زمان در دوم اسفندماه به نمایندگان بزدل و کسانی که با وعده و چک سفید از طرح استیضاح صرف نظر می‌کنند باید برای همیشه بر روی این نمایندگان خط قرمز کشیده شود.

?رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان با بیان اینکه دستگاه قضا با جدیت گردن هر گردن کلفتی که مشکل اقتصادی در جامعه ایجاد کند را بشکند، ابراز کرد: هر کسی که فشار اقتصادی بر معیشت مردم وارد می کند باید با آنها برخورد شود.

?کیائی با اشاره به اینکه همه ما به انقلاب بدهکاریم، افزود: همه ما باید وصایای شهدا را به دقت بخوانیم وقتی شهید عباس بابایی در وصیتنامه خود میگوید پدر و مادر عزیز ما به این انقلاب بدهکار هستیم و باید دینمان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.

?وی با بیان اینکه نباید اینقدر از رهبری هزینه شود، خطاب به دولتمردان گفت: سران سه قوه باور کنند که مردم مشکل معیشتی دارند و باید مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی مردم با جدیت پای کار باشند.

0 [1]
0 [1]