براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان:برای خدمات دهی به بازنشستگان استان نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی می باشیم

به گزارش البرز گلستان  هشتمین جلسه روسای کانونهای  با حضور رضا جعفری مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری  و داود طبرسامدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان گلستان برآر مدیر صندوق بازنشستگی استان و جعفری  و صلبی معاونین اداره کل دارائی و روسای کانونها  در سالن اجتماعات دارائی به میزبانی کانون بازنشستگی دارائی برگزار شد.

براری در این نشست ضمن تجلیل از خدمات بازنشستگان در دوران خدمت و اینکه وظیفه ذاتی صندوق در حمایت از وضعیت  حقوقی و درمانی و معیشتی و پر کردن اوقات فراغت بازنشستگان  می باشد،  از نشست  نمایندگان صندوق استان با نماینده گرگان در مجلس گفت:نتیجه ثمر بخشی بوده است  و جمع بندی  نشست پس از اعلام به  سازمان بازنشستگی  و ارجاع آن از طریق  آقای جعفری مدیر کل محترم استانهای صندوق به اداره کل فنی بسیار ارزشمند بوده است.

وی در ادامه در مورد روند وام دهی قرض الحسنه به بازنشستگان کشوری استان گفت:  اولین مرحله  وام ۷میلیون تومانی به تعداد ۵۹۵ نفر از ۳۶۰۰ متقاضی این مرحله پرداخت شده است  و پرداخت زمانی  آن  به حساب بازنشستگان از آبان تا پایان اردیبهشت ۹۹ می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان در ادامه گفت:در اجرای برنامه های مسافرتی برای بازنشستگان بر نامه های داریم  که نیازمند مجدانه  همکاری دستگاههای اجرایی  می باشیم.

براری همچنین تصریح کرد:در امر درمانی در خواستهای از تعدادی از کلینیک ها  و تجهیزات پزشکی ( سمعک، عینک و..)داریم که تمایل به فروش تجهیزات وخدمات دهی به بازنشستگان بصورت اقساط،کامل دارند.

وی دیدار و عیادت از بازنشستگان و نشست های مشاوره ای با بازنشستگان جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر را از دیگر برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری گلستان نام برد.

لازم به توضییح می باشد که استان گلستان بیش از ۲۹ هزار بازنشسته کشوری  و مستمری بگیری را تحت پوشش دارد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

دیدگاه