آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان :ابهت نظامی ایران، جرات تعرض را از دیگران سلب کرده است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر نظامی به درجه ای از اقتدار رسیده که جرات تعرض به این سرزمین را از دیگران سلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نخستین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که در آستانه ۲۹ فروردین، روز ارتش، برگزار شد، افزود: نیروهای مسلح به خصوص، ارتش، با امکانات مادی و معنوی و تجهیزات نظامی که به موجب تحریم های بین المللی به دست آمدند، موقعیت ممتازی نسبت به گذشته به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز به مدد دستاوردهای معنوی، مادی و نظامی، در صحنه های مختلف بین المللی و منطقه ای حضور فعال دارد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به پشتوانه همین دستاوردهای ارزشمند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروی دریایی ارتش با حضور در آب های بین المللی، امنیت سایر کشورها را هم تامین می کند.

آیت الله نورمفیدی چنین دستاوردها و توفیقاتی را در طول تاریخ ایران، بی سابقه ذکر کرد و آن را مرهون مدیریت حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در مدیریت ارتش اظهار کرد: امام (ره) برای همراهی ارتش، بدنه آن را مورد نصیحت قرار می داد و در عین حال، امرای آن را تهدید می کرد.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: امام (ره) از ارتش و مردم می خواست که از رودررویی با یکدیگر پرهیز کرده و سربازان را به فرار از پادگان ها دعوت می گرد.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: همین مدیریت عالمانه و مدبرانه امام (ره) موجب شد تا بدنه ارتش از فرماندهی شاه خارج و در اختیار رهبری انقلاب قرار گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۹ ق.ظ

دیدگاه