- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان : رسیدگی به پرونده بیش از ۹ میلیون کیلوگرم گندم های مفقودی استان در ۱۹ آبان به صورت علنی برگزار می شود

پرونده گندم های مفقودی گلستان تعیین وقت شد / نخستین جلسه علنی رسیدگی ۱۹ آبان
به گزارش البرز گلستان رسیدگی به پرونده گندم های مفقودی گلستان که به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده بود ، تعیین وقت شد .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این پرونده مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی بیش از ۹ میلیون کیلوگرم گندم به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان است .
هادی هاشمیان افزود: شاکی پرونده یعنی اداره غله و خدمات بازرگانی استان مدعیست سرنوشت نه میلیون و ۳۷ هزار و ۹۹۳ کیلوگرم گندمی که این اداره سال ۹۵ به متهمان این پرونده برای نگهداری در کارخانه شان امانت سپرده بود ، مشخص نیست .
هاشمیان با اعلام این که نخستین جلسه رسیدگی متهمان این پرونده ، ۹ صبح یکشنبه ۱۹ آبان برگزار می شود ادامه داد: دادگاه رسیدگی به این پرونده علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود.
هاشمیان افزود: متهمان این پرونده سه نفرند که دو نفرشان فراری هستند و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام تولید ، محاکمه خواهند شد.
این پرونده پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر ، دومین پرونده ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان رسیدگی می شود.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان

0 [1]
0 [1]