قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی درمراسم متمرکز اجلاس نماز شهرستان: از اثرات نماز اتحاد و همبستگی و همدلی بین جوامع اسلامی می باشد

به گزارش صبح گلستان  ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در دومین اجلاسیه اقامه نماز شهرستان کردکوی که با حضور دانش آموزان شیخی امام جمعه کردکوی کیایی  رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان محمدی  دبیر اقامه نماز گلستان و  قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ومدیران اجرایی برگزار شد  با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در دین مبین اسلام در فراهم سازی بسترهای تزکیه روح و روان و تربیت انسانها گفت:نماز سرچشمه زلال رسیدن به خداوند است.

فرماندار کردکوی به اهمیت و ضرورت بر پاداشتن نماز در دوران نوجوانی و جوانی پرداخت و اظهار داشت؛ این دوران یکی از بهترین دوران فراهم کردن باقییات و صالحات برای دنیای پس از مرگ است. وی در بخش دیگر از سخنانش به اهمیت برپاداشتن نماز و بویژه نماز جمعه درنظام تربیتی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی شهدای ارزشمندی را در هنگام اقامه نماز از دست داد که به شهدای محراب معروف هستند.

فرماندار کردکوی با اشاره به فحوا و مفاهیم مستتر در نماز گفت : از آغاز تا آخر نماز چیزی جز طلب مغفرت و امرزش از خداوند نیست و حلقه ناگسستنی است بین نمازگزار و خداوند رحمان.

قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی  همچنین گفت: از اثرات نماز اتحاد و همبستگی و همدلی بین جوامع اسلامی می باشد

لازم به توضییح می باشد  مراسم متمرکزاجلاسیه نماز شهرستان کردکوی در راستای آمادگی هرچه بیشتر شهرستان  جهت شرکت در همایش سراسری اجلاسیه اقامه نماز کشور است که در آذر ماه سال جاری در گلستان برگزار می گردد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۴ ب.ظ

دیدگاه