- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام سلیمانی فرد  مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان در همایش یاوران وقف :اصحاب رسانه از جمله ایثارگران و منعکس کننده فضیلت ها و خیر و احسان محسنین می باشد

به گزارش البرز گلستان حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان شامگاه  در همایش وقف و تجلیل از رسانه و خیرین  و یاوران وقف اظهارکرد:اصحاب رسانه از جمله ایثارگران و منعکس کننده فضیلت ها و خیر و احسان محسنین می باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران کسانی هستند که سلاح آنان ما لامال از نورانیت است  افزود:اصحاب رسانه نامش در طومار بلند محسنین می باشد و  در  ترویج فضیلت های انسانی هستند

سلیمانی فر در ادامه گفت :اهمیت وقف و توجه به آن در قرآن و احادیث بزرگان ذکر و بیان شده که به مقام بر و نیکی نمی رسید مگر این که از آن چه دوست دارید، انفاق کنید.

وی با بیان این که وقف باید گره گشای مردم باشد، افزود: در سیل مبلغان و خادمان اوقاف پای کار بودند و به برکت وقف به مردم سیل زده خدمت رسانی شد.

سلیمانی فرد گفت: ۴۶۶ بسته کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق سیل زده و همچنین ۷۰۰ بسته خانگی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیران بین سیل زدگان توزیع شد.

مدیر کل اوقاف گلستان در ادامه اظهار  کرد: به برکت وقف از بیش از ۱۵ کاروان پیاده که به زیارت امام رضا(ع) رفتند و از موکب ها و کاروان های اربعین حمایت شد.

سلیمانی فرد افزود: حمایت از حوزه های علمیه، فعالیت در زمینه ایجاد اشتغال، حمایت از طرح های دانش بنیان، تغییر الگوی کشت و ایجاد بستر ازدواج آسان از دیگر طرح های اوقاف است.

وی اضافه کرد: ۶ هزار هکتار زمین موقوفه و هشت هزار رقبه با کاربری کشاورزی در گلستان داریم و در عرصه سلامت هم اوقاف قدم های خوبی برداشته است.

[1] [2]

0 [3]
0 [3]