- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد: آغازفرآیند حذف قبوض کاغذی گاز در استان

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی ، مهندس رحیمی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان دراین خصوص گفت: حسب دستورالعمل ابلاغی  شرکت ملی گاز ایران  نسبت به طرح حذف قبوض کاغذی گاز که با هدف بهبود کیفیت و توسعه خدمات الکترونیک به مشترکین و صیانت از محیط زیست،از آذر ماه امسال  اجرایی می شود دراستان گلستان این طرح نیز کلید خورد.

  مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان افزود:این شرکت در اجرایی نمودن این طرح  همزمان با سایرشرکت های گاز استانی،بستر و زیرساخت‌های لازم  را ایجاد نموده و توانسته زمینه های اجرای این موضوع را  فراهم نماید.

وی افزود:در حال حاضر اطلاع رسانی جامعی نیز از کانالهای مختلف  تبلیغاتی، شبکه های  مجازی  و رسانه ای درسطح استان صورت پذیرفته  و انشاء ا… از ابتدای آذرماه این فرآیند همزمان با سایر استانها اجرایی خواهد شد.

مهندس رحیمی درخصوص مزایای این طرح گفت:صرفه جویی و کاهش هزینه ها، بهبود کیفیت و خدمات به مشترکین، ایفای مسوولیت های اجتماعی، تسریع در ارسال صورتحساب، سهولت دسترسی مشترکین به صورتحساب گاز و کاهش زمان توزیع قبوض، پرداخت آنلاین، سرعت بخشی در وصول مطالبات و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست، ازجمله فواید این طرح است.

ایشان با تاکید برهمراهی و همکاری مشترکین  عزیز گاز طبیعی به منظور سهولت درانجام  این طرح شده اظهار داشت: مشترکین  عزیز جهت تکمیل و ثبت اطلاعات  خود( کدپستی ،شماره اشتراک و شماره تلفن همراه) می توانند با یکی از روش ها  شامل
مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان گلستان www.nigc-golestan.ir [1]
ارسال (شماره اشتراک*۱) (به ترتیب از سمت چپ به راست : عدد یک ستاره شماره اشتراک) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴  ،
تماس با شماره تلفن ۳۱۹۴ و ثبت موبایل و شماره اشتراک گاز و کد پستی ،  مراجعه به ادارات گاز شهرها
اعلام شماره تلفن همراه به مامورین گاز در محل    و یا مراجعه به صفحه اینترنتی به آدرس  http://ghabz.nigc.ir [2]
مبادرت نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه ضمن تشکر از همراهی کسانی  که دراین طرح شرکت نمودند اظهار نمود مشترکین  عزیز توجه داشته باشند درصورتی که  شماره تلفن همراه خود را ثبت ننمائید ، امکان دریافت قبض پیامکی  را نخواهید داشت.

0 [3]
0 [3]