رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت استانداردایران:هرجا که احساس آرامش کردیم ، نشان رعایت استانداردها می باشد

رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در گلستان:استاندارد روح یک تفکر متعالی است

به گزارش صبح گلستان :رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران گفت: استاندارد روح یک تفکر متعالی و تجلی روح خداوند در قلب انسان است بنابراین اگر اندیشه متعالی باشد هیچ اتفاقی نمی افتد که در آن استاندارد رعایت نشده باشد.
علیرضا خاکی فیروز در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در گلستان با بیان این که روز جهانی استاندارد در ۱۶۳ کشور جشن گرفته می شود، اظهارکرد: استاندارد، دکترین مدار انسانیت و اخلاق مداری است و استاندارد شروع یک مدار بوده که بعد از آن نیکی و خوبی به وجود می آید.
خاکی فیروز گفت: استاندارد وظیفه تک تک افراد جامعه است و هرجا که احساس آرامش کردیم نشان دهنده آن است که استانداردها رعایت شده است.
وی بیان داشت: روح تفکر متعالی باید وجود داشته باشد تا تعهد مدیران ارشدی که در اقتصاد کلان تاثیرگذار هستند، زمینه بهبود مستمر شرایط اقتصادی را فراهم کند.
خاکی فیروز تصریح کرد: پوستر روز جهانی استاندارد هرساله در دنیا طراحی می شود و در سال ۹۶ و ۹۸ دو فرد ایرانی توانستند در رقابت های برگزار شده با موضوع طراحی پوستر و ساخت فیلم کوتاه استاندارد، جایزه سازمان بین المللی استاندارد را از آن خود کنند.
رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران گفت: تنها کشوری که دو بار این جایزه را دریافت کرده ایران بوده است و موضوع پوستر امسال هم تاثیرات ویدیو در زندگی حال و آینده بود که نشان دهنده حضور فناوری در زندگی بشری و تأثیرات فراوان آن است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۱ ب.ظ

دیدگاه