- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل گازگلستان ازمشترکان معاف ازحق انشعاب گازدر راستای مسئولیت اجتماعی خبر داد

محمد رحیم رحیمی” در گفتگو با   پایگاه خبری گاز گلستان  با بیان این مطب  گفت: خانواده های معزز ایثارگران ، جانبازان ،مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ،  مساجد از هزینه برقراری انشعاب گاز معافند.

 وی  با بیان اینکه  معافیت هزینه برقرار انشعاب صرفاً  برای متقاضیان خانگی می باشد  افزود:به استناد ماده( ۱۳) قانون  تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی  برقراری هزینه انشعاب گاز جانبازان ۲۵  درصد و بالاتر تا ظرفیت ۱۰  متر مکعب در ساعت و همچنین تبصره ذیل ماده ۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران همسران ،فرزندان و والدین شهداء، اسرا ، مفقود الاثرها و آزادگان تا ظرفیت ۶ متر مکعب  از پرداخت هزینه برقراری انشعاب  معاف می باشند.

مهندس رحیمی تصریح کرد: بر اساس بند (الف) ماده ۹۵ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه ، در راستای عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی به مسائل دینی و تقویت امورات معنوی و فرهنگی ، هزینه برقرار انشعاب برای مساجد روستایی (ک۶۲) مساجد شهری (کد۶۵) اقلیتهای مذهبی  (کد۶۸)و حوزه های علمیه (کد۶۹) در سال ۹۸ نیز رایگان هستند.

  وی اظهار داشت : همچنین براساس جزء ۲  بند «چ» ماده ۸۰ قانون  برنامه پنجساله ششم  توسعه  به منظور  حمایت از قشر آسیب پذیر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد   امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی  برای یک بار و تا سقف کنتور ۶ متر مکعبی  از پرداخت هزینه برقراری   انشعاب   معاف می باشند.

  رحیمی ادامه داد: مشمولان این طرح های حمایتی می توانند   با مراجعه به سازمانهای مذکور و دریافت معرفی نامه و ارائه آن به این شرکت از این طرح  بهره مند شوند ضمن اینکه افرادی که درسنوات گذشته از این فرصت استفاده نموده اند  قانون حمایتی شامل حال آنها نخواهد شد چرا که این عزیزان می توانند تنها برای یک مرحله و یک انشعاب گاز استفاده نمایند.

 وی  در ادامه از همکاری مطلوب مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد و سازمان بهزیستی که جهت معرفی خانواده های تحت پوشش، نهایت همکاری را با این عزیزان اعمال می نمایند، تا آنها بتوانند از حمایتهای نظام مقدس جمهوری در راستای حقوق تعین شده بهره مند شوند تشکر و قدر دانی نمود.

مدیرعامل  گاز گلستان در خاتمه افزود: این حرکت بسیار ارزشمند از عنایات ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای مسئولیت اجتماعی ،تحقق عدالت محوری و حمایت از قشر ضعیف و کم درآمد جامعه اتخاذ شده و افتخاری برای این شرکت است که به این قشر شریف خدمات رسانی نماید.

کلمات کلیدی: مدیرعامل گازگلستان خبر داد:مشترکان معاف ازحق انشعاب گازدر راستای مسئولیت اجتماعی
0 [1]
0 [1]