روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان خبر داد: در راستای مبارزه با مواد مخدر آغاز طرح یاریگران زندگی در سطح کشور از ابتدای مهر ماه سالجاری

به گزارش البرز گلستان نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کردکوی  با حضور قدمنان فرماندار کردکوی و روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و اعضای ستاد برگزار شد.

روحانی فر  ضمی تاکید بر نگاه کارشناسانه در بحث مبارزه با مواد مخدر اظهار امیدواری کرد؛ همه اقشار جامعه آگاهانه در قالب یک تیم واحد در این مسیر اثرگذار باشند.

دبیرهماهنگی مبارزه با مواد مخدراعتیاد استان  گفت :از اعتیاد  بعنوان مهمترین و اولیت دار ترین آسیب اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است.در همین راستا طرح یاریگران زندگی در سطح کشور از ابتدای مهر ماه سالجاری آغاز و تا پایان برنامه ششم توسعه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.این طرح در سه حوزه فرهنگی و پیشگیری،درمان و کاهش آسیب و صیانت و حمایت های اجتماعی از بهبود یافتگان به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی در ادامه گفت :کلیه دستگاه های عضو شورا در این طرح مشارکت داشته و همکاری خواهند داشت.در اجرای طرح مذکور برای هر یک از دستگاه ها در راستای فعالیت ها و همکاری که باشورا در حوزه های تخصصی دارند برنامه و وظایفی تعریف شده است که علاوه بر انجام وظایف ذاتی در اجرای برنامه ها باشورا و سایر دستگاه ها همکاری خواهند داشت.

روحانی فر افزود:در این طرح سعی شده است که با الهام گرفتن از طرح های نو آورانه و خلاقانه با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره مندی از افکار های نوین و فضای مجازی دسترسی به امکانات فرهنگی و آموزشی در جامعه گسترش و انزجار از مواد مخدر اشاعه پیدا کند.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه