مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:با اجرای صحیح سیستم حذف کاغذ در سیستم اداری ،گام موثری در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و درختان برداریم

مخابرات منطقه گلستان در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست ، احترام به منابع طبیعی، و سرعت بخشیدن به پیگیری امور اداری، کاغذ را از مکاتبات اداری خود حذف کرد.

جلسه حذف کاغذ در سیستم اداری مخابرات منطقه گلستان  با حضور مهندس شهمرادی و کمیته حذف کاغذ برگزار شد .

به گزارش البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در این نشست ، ابتدا واحدهای مختلف شرکت در خصوص حذف کاغذ در سیستم اداری به ارائه گزارش پرداختند.

در ادامه مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن تشکر از اعضای کمیته گفت : مخابرات گلستان اولین استانی است که  در این زمینه با تشکیل کمیته و تهیه نرم افزار ، به صورت منسجم اقدام نموده که مورد استقبال هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است .

مهندس شهمرادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مسئولیت اجتماعی و ضرورت حذف کاغذ در راستای حفاظت از محیط زیست گفت: اگر دقت کنید روزانه مقادیر زیادی کاغذ در مکاتبات اداری به هدر می رود، که در صورت حذف آن می‌توانیم از مرگ درختان و محیط زیست جلوگیری کنیم.

همچنین وی با تاکید بر شعار «برای زندگی همین یک زمین را داریم» گفت: رسالتی که در حوزه محیط زیست برعهده ماست، ما را بر آن داشته است تا با اجرای صحیح این سیستم گام موثری در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و درختان برداریم.

وی گفت: خدمات به مشتریان باید طوری باشد که نفعش به مردم برسد ومردم احساس کنند که تحولی در مخابرات در این زمینه صورت گرفته است .

مهندس شهمرادی خاطر نشان کرد: تغییر در حوزه های که فرآیند اداری  به صورت کاغذی انجام می پذیرد وتبدیل آن به یک فرآیند الکترونیکی کمی دشوار خواهد بود ، با توجه به اینکه تغییرات نیاز به زمان دارند ،باید اثرات منفی وپیامدهایی که می تواند داشته باشد شناسایی شود .

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد صرفه جویی وکاهش هزینه از اصول زندگی انسان ها می باشد و بحث الکترونیکی کردن امور دقت فراوان ، امکان نظارت بیشتر و رضایتمندی بیشتر مشترکین را می طلبد .

وی گفت: ما شرکت مخابراتیم وتأمین کننده زیرساخت حوزه ای هستیم به نام ICT که شعار این حوزه ارائه خدمات الکترونیکی است .پس خود ما به عنوان متولی این امر باید بسیار قوی وبا تدبیر عمل نماییم.

مهندس شهمرادی پشتیبانی در این برنامه رابسیار حائز اهمیت دانست وگفت : با  پشتیبانی دقیق وانجام امور به موازات می توانیم به نتایج دلخواه دست یابیم .

از مصوبات این کمیته می توان به تغییر در نحوه تبلیغات از کاغذی به شبکه های مجازی  ، کاهش اسناد مالی ، حذف فرم های مختلف ، تهیه قراردادها در یک نسخه و….. را ذکر کرد

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۳ ب.ظ

دیدگاه