- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان : شهدا میراث معنوی جامعه هستند

شهدا میراث معنوی جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان با بیان اینکه شهدا میراث معنوی جامعه هستند، تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.

به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف بنیاد از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و در نهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وی افزود: شهدا بافضیلت‌ترین انسان‌ها هستند و هیچ خدمتی بالاتر از جان‌فشانی شهدا نیست که با خون خود آسایش را نه‌ تنها برای ما بلکه برای بشریت به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر نشان‌دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
وی با بیان اینکه شهدا میراث معنوی جامعه هستند، تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.
انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]