- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان کردکوی در شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان: با مطالعه وصایا و زندگینامه شهدا برای سالیان سال بیمه می شویم

به گزارش البرز گلستان شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوره دفاع مقدس و مدیران استانی و شهرستانی در مصلای شهرستان برگزار شد.

در این مراسم خان بیگی رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان ضمن تشکر  از اعضای ستاد برگزاری یادواره و حضور مردم شهید پرور شهرستان در مراسم اظهار کرد:  همان طوری که نعمات خداوند تبارک و تعالی قابل شمارش نیست،دستاوردهایی که شهدا پایه و اساس آن را برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهیا کردند قابل شمارش نیست.

خان بیکی گفت‌ :ایران با استقلال و امنیتی که دارد رو به پیشرفت و موفقیت است و با مطالعه وصایا و زندگینامه شهدا درمیابیم که برای سالیان سال بیمه شده ایم و شهدا بهای این بیمه و آرامش را با خون خود پرداختند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان کردکوی ضمن آمار شهدای شهرستان کردکوی گفت: والدین شهدا با تربیت صحیح و اخلاق نیکو فرزندان صالح پرورش دادند و امروز باید به سفارش های این بزرگواران گوش فرا دهیم تا بتوانیم از امتحانهای الهی سربلند بیرون بیایم.

خان بیگی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود : ایمان، تقوی و پیروی از ولایت فقیه سه اصل مهم در پیام شهدا است.

[1]

0 [2]
0 [2]