- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس اداره پست شهرستان کردکوی به مناسبت ۱۷ مهر روز جهانی پست: نامه رسان ها زحمتکش ترین، پرتلاش ترین و مظلوم ترین پرسنل اداره پست

به گزارش البرز گلستان بمناسبت گرامیداشت ۱۷ مهر ماه روز جهانی پست به اداره پست شهرستان کردکوی مراجعه کردیم تا گزارشی از روند فعالیت این اداره و کارکنان آن برای مردم تهیه شود.

حمید تسلیمی رئیس اداره پست شهرستان کردکوی اظهار داشت: اداره پست شهرستان  دارای ۱۰ نفر پرسنل است که ۴ نفر از آنان مُوَزِع و مابقی افراد در بخش های مختلف این اداره مشغول بکار هستند.

نامه رسان ها زحمتکش ترین، پرتلاش ترین و مظلوم ترین پرسنل اداره پست هستند

وی از نامه رسانان بعنوان زحمتکش ترین، پرتلاش ترین و مظلوم ترین پرسنل  اداره نام فرد  که شبانه روز در خدمت مردم هستند، تسلیمی افزود: در واقع نامه رسان های ما بعنوان نماینده مورد اعتماد دولت به درب منازل مردم مراجعه می کنند و به جهت امانت داری توانسته اند اعتماد دولت و مردم را به خود جلب کنند و امروز بعنوان امین مردم در جامعه شناخته می شوند.

 

تسلیمی تصریح کرد: نامه رسان های ما بخاطر موفقیت در کار خود بعنوان برند پست معرفی می گردند.

رئیس اداره پست شهرستان کردکوی توسعه تجارت الکترونیک، استقرار دولت الکترونیک و پست هوشمند را رویکرد جدید پست دانست و گفت: در واقع پست بعنوان ارکان نظام توسعه که موجب صرفه جویی در وقت، هزینه و کاهش آلودگی می شود درحال کمک به دولت است.

شهرستان کردکوی دارای ۱۳ مرکز ICT روستایی است

وی اظهار کرد: این اداره دارای ۱۳ مرکز ICT روستایی است که مشغول خدمات رسانی از قبیل پست بانک، پست و مخابرات به مردم شهرستان هستند.

تسلیمی بیان کرد: تعداد ۵ دفتر پیشخوان دولت در شهرستان کردکوی داریم که همگام با اداره پست، بخش قبول را بر عهده گرفتند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

0 [1]
0 [1]