- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

یاسر مسعودی رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی: در بحث فرهنگی و هنری ونقش حمایتی و سخت افزاری و نرم افزاری کارهای زیر ساختی خوبی دراداره ارشادشهرستان انجام شد

به گزارش هفنه نامه صبخ گلستان یاسر مسعودی رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی ذر نشستی با خبرنگار ما اهم فعالیت های اداره را تشریخ اظهار کرذ:اذاره ارشاد در بحث فرهنگی و هنری نقش حمایتی  سخت افزاری و نرم افزاری کارهای زیر ساختی خوبی انجام داددارد.

وی افزود:در سال ۹۸ از سوی اداره کل ارشاد با تخصیص اعتبار پرژوکتورها و سیستم پیشرفنه سالن تجهیز شد.

مسعودی ذر اذامه ذر باره گروههای فعال فرهنگی و هنری گفت:گروههای اذبیاتی و شغر و داستان و خوشنویسی و هنرهای تجسمی  و موسیقی و نمایشی در شهرستان فعال می باشد.

رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزاری جشنواره روستا در روستای یساقی  و نمایشگاه عکس مواد مخدر را یکی از فعالیتهای مهم شهرستانی نام برد .

وی تخصیص ۲۳ فقره وام اشتغال به هنرمندان در سال ۹۷ و ۵مورد را ذر سال ۹۸ را از اهم مساِیل حمایتی نام برد.

مسعودی همچنین درباره هم کارهای ارشاد شهرستان در شش ماهه اول سال  ۹۸ گفت :تهیه بسته های فرهنگی در ایام نوروز و توزیع آن  بین مسافران نوروزی و افتتاح پایگاه تابستانه و برگزاری جشن دهه کرامت وافتتاح جشنواره فرهنگی و هنری  روستا و برگزاری همایش ازدواج آگاهانه و آسان و برگزاری جلسات با انجمن های مختلف و  جلسات محفل انس با قرآن و کلاسهای روانخوانی می باشد.

0 [1]
0 [1]