- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

هزارجریبی مدیر کل مالیاتی استان گلستان: کلیه افراد صاحب مشاغل تا پایان مهر ماه ،درصورت پرداخت بدهی های خود، مشمول ۱۰۰درصد بخشودگی جرائم می شود

چیه گزارش البرز گلستان علی اصغر هزار جریبی مدیر کل مالیاتی استان گلستان امروز ۵شنبه صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: بخشنامه ای صادر شده  در باره بدهی افرادی که بدهی مالیاتی دارند در صورت پرداخت بدهی تا پایان مهر ماه ۱۰۰درصد جرائم بخشود ه می شود.

وی افزود:افرادی که تا پایان مهر پرداخت نکند اگر واحد تولیدی پروانه فعالیت داشته باشد به ازای هر ماه ۲ درصد بخشودگی پیدا می کند و تا پایانسال اگر پرداخت کنند ۲۰درصد کسر می شود.

هزار جریبی در ادامه گفت :افرادی که تا پایان سال پرداخت نکنند در سال ۹۹ جریمه بخشوده نمی شود.

وی گفت در ۶ماهه اول مبلع در آمدی سال۹۸مبلغ ۲۴۴ میلیارد تومان می باشد و الان ۲۶ درصد رشد داَته است کل در آمد عمومی استان۲۷۸ میلیارد تومان  می باشد  و عوارض به حساب مبلغ ۵۳ملیارد تومان به حساب شهرداری و دهیاریها پرداخت شده است

مدیر کل مالیاتی استان پس تاکید کرد: عدالت مالیاتی در صورت مکانیزه شدن سیستم محقق می شود.

وی گفت:۹۰ درصد از پزشکان کارت خوان آنان فعال شده  و باید متصل به سامانه مالیاتی می شود. ۳۰ از کارت خوان پزشکان متصل به سیستم  مالیاتی شده است.

هزارجریبی گفت ؛ در صورت کتمان در آمد کل در آمد آنان وارد سیستم مالیاتی می شود. ۲درصد در آمد آنان جریمه می شوند  و در سال ۹۹کتمان در آمد و فرار مالیاتی جرم حساب می شود.

وی افزود:تا پایان شهریور هر سال مشاغل مکلف شده اند صندوق مکانیزه فروش باید داشته باشند و کارت خوان خود را به سامانه مالیاتی متصل نمایند و به ۵۰ شغل اعلام شده است.

 

 

0 [1]
0 [1]