- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در زنگ مهر و مقاومت: جامعه پویا باارتباطی موثر با وجود آموزش و پرورش اتفاق می افتد

همزمان با سراسر کشورزنگ مهر و مقاومت درمدارس شهرستان کردکوی به صدا درآمد
به گزارش  صبح گلستان  با حضور ابراهیم قدمنان فرماندار،قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش،محبوبیان فرمانده سپاه مدیران شهری و نمایندگان ادارات زنگ مهر و مقاومت درمدارس شهرستان کردکوی به صدا درآمد
ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت وماه مهروگرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:فرهنگیان مفیدترین و اثرگزارترین نیروهای جامعه اند وکار فرهنگ وفرهنگیان بازنشستگی نداردوما همواره مدیون معلمین خود که به ما درس آموخته اند می باشیم.
وی در ادامه افزود:شروع ماه مهر شروع شوق و اشتیاق ودرس و مدرسه باعث ایجاد انگیزه وزندگی در بین مردم می گردد.این روزها اولیاء ودانش آموزان و فرهنگیان با شروع سال جدید ایجاد انرژی مثبت در جامعه می کنند و حس زندگی ونشاط و شادابی در جامعه شکل می گیرد.
وی دربخشی از سخنان خود به مسائل روز پرداخت وگفت: درهفته دفاع مقدس یادی از شهداء فرهنگی و دانش آموزهشت سال دفاع مقدس می کنیم که با اهداء خون خود باعث آبیاری نهال انقلاب شدند و آزادگی را به ملت ایران هدیه کردند لذا امروز هیچ قدرتی جرعت تجاوز به کشور ما را ندارد.
قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، مدعوین، اولیا و دانش آموزان گفت:شروع فعالیت های آموزشی وپرورشی با ایجاد شبکه اجتماعی واقعی ، اثربخش و توانمند درهمه ارکان اجتماع اثر مثبت می گذارد.جامعه پویا باارتباطی موثر با وجود آموزش و پرورش اتفاق می افتد .
وی درادامه اضافه کرد:همزمانی هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت که یاد آور جان فشانی ها وجانبازی های نسلی فداکار ، ایثارگر با اراده های قوی است .به ما توان حرکت می دهد تا درتصمیم سازی خود برای تغییر دررفتار وهدایت نسل جوان بکوشیم.
رایجی گفت:تلاش درجهت اجرای ساحت های سند تحول بنیادین با هدف ایجاد تغییر در رفتار همه اراده ما است وتلاش خواهیم کرد تا با درپیش گرفتن رویه فرایند مدار در جهت تعالی مدیریت ورسیدن به وضع مطلوب گام برداریم.
مدیر آموزشگاه با خیر مقدم گویی ،اجرای سرود همگانی ،اجرای دکلمه ، شعر پیرامون دفاع مقدس ، اجرای حاملان قرآن،سرود جمهوری اسلامی و قرائت پیام وزیر آموزش وپرورش از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دراولین روز مهر:
فرماندار ومدیرآموزش و پرورش به دیدار امام جمعه شهرستان کردکوی رفتند
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی:دوشنبه ۱مهر ۹۸ با حضور ابراهیم قدمنان فرماندار،قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش و همراهان با امام جمعه شهرستان کردکوی دیدار بعمل آوردند.
حجه الاسلام والمسلمین شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس گفت:جایگاه امامت جمعه یک جایگاه محوری با ایجاد ارتباط با همه ارکان اجتماع درحول محور طیف ویژه نیست . ارتباط باهمه جریان هایی که برای انقلاب و ارزشهای نظام تلاش می کنند مد نظر ماست.
وی درادامه گفت:ولایت مداری و محوریت ولی امر مسلمین در ایجاد وفاق و همدلی در همه آحاد جامعه همواره مد نظر ما می باشدو همه جریان های انقلابی و حزب الهی با ارتباط با این دیدگاه درجهت اجرای منویات معظم له درشهرستان تلاش درجهت هم افزایی خواهند نمود.

0 [1]
0 [1]