- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی در اجرای اولین نماز جمعه در شهرستان:دشمنان تلاش می کنند تا فرزندان ما در مسیر نادرست و انحرافی آنان قرار بگیرند

حجت الاسلام محمد شیخی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان کردکوی گفت: بهار تعلیم و تربیت نزدیک است لذا وظیفه سنگینی بر دوش مدیران و فرهنگیان قرار دارد.

در کنار تعلیم در مدارس حتما باید امور تربیتی و اقدامات مذهبی به بهترین نحو ممکن انجام شود

وی با اشاره به اینکه فرزندان ما امانت های الهی هستند، افزود: در مدارس در کنار تعلیم حتما باید امور تربیتی و اقدامات مذهبی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

امام جمعه شهرستان کردکوی تصریح کرد: مدرسه بعد از خانواده محلی است که شخصیت فرزندان ما در آنجا شکل می گیرد، لذا تربیت فرزندان در مدارس جدی گرفته شود.

نگاه دشمن به مدارس ماست

شیخی با تأکید بر اینکه نگاه دشمن به مدارس ماست، اظهار داشت: همانطور که دشمنان تلاش می کنند تا فرزندان ما در مسیر نادرست و انحرافی آنان قرار بگیرند لازم و ضروریست ما هم با همت قوی، تلاش فراوان و مجاهدت و ایثار فرزندانمان را به مسیر درست هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور طلاب و روحانیون جوان و بانشاط و اقامه نماز در مدارس لازم و ضروریست، افزود: آموزش و پرورش با حضور کارشناسان خبره و توانمند در مدارس برای شناسایی معضلات و مشکلات اجتماعی بهره مند شود.

امام جمعه شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، بیان کرد: آنانی که با مجاهدت و ایثار جان و مال خود کشوری آرام، نظامی عزتمند و قدرتمند تقدیم مردم ایران کردند.

بعضی ها درصدد هستند تا دفاع مقدس و شهدا فراموش شود

شیخی با بیان اینکه بعضی ها درصدد هستند تا دفاع مقدس و شهدا فراموش شود، اظهار داشت: اما دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از عاشورای امام حسین (ع) است و هرکز فراموش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر یاد اباعبدالله الحسین (ع) و برپایی مجالس عاشوراییان باعث پیروی انقلاب اسلامی شده است قطعا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در حفظ نظام و حرکت رو به جلو و عزت و قدرت نظام اسلامی اثرگذار است.

امام جمعه شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جدید منتقل شود، افزود: شهید حججی ها از نسل جدید انقلاب هستند که با درس گرفتن از عاشورای حسینی و دفاع مقدس به معرفت و کمال دست یافت.

انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]