مدیرکل میراث فرهنگی گلستان: در ایام نوروز امسال بیش از ۳۰۴ هزارنفر در استان گلستان اقامت داشتند

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

در ایام نورورز امسال بیش از ۳۰۴ هزارنفر در استان گلستان اقامت داشتند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در ایام نورورز امسال بیش از ۳۰۴ هزارنفر در استان گلستان اقامت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی ضمن اعلام اینکه نوروز امسال بیش از ۲/۵ میلیون نفر به استان گلستان سفر کردند اظهار داشت: در این سفر‌ها بازدید از برج قابوس در شهرستان گنبد کاووس افزایش چشمگیری داشته و بیش از ۴۱ هزار نفر از بلندترین برج آجری جهان بازدید کردند.

وی افزود: بازدید از موزه‌ها و شهرتاریخی جرجان نیز بیشتر از سال‌های گذشته بوده و افزایش زیادی را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: با وجود افزایش میزان ماندگاری مسافرین در استان گلستان و وجود ظرفیت‌های و پتانسیل‌های مختلف گردشگری استان هنوز جا برای ماندگاری بیشتر مسافرین وجود دارد.

کریمی افزود: در ایام نوروز امسال۲۳ هتل در استان گلستان با ظرفیت پذیرش یک هزار و ۴۳۴ نفر آماده خدمت‌رسانی بوده و قابلیت پذیرش ۶۷۶ نفر در میهمان‌پذیرهای گلستان و ۱۵۳ نفر در هتل آپارتمان، ۴۳۰ نفر در منازل استیجاری استان و ۲ هزار نفر در کمپ‌های استان و ۶ هزار و ۵۲۴ نفر در ۱۸۴ مدرسه استان گلستان وجود دارد و همچنین ۷۰هزار نفر نیز ظرفیت اسکان نوروزی در دیگر واحدهای اقامتی در نظر گرفته شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۹ ق.ظ

دیدگاه