مقاله رسیده /پاسداشت خدمات دولتمندان در هفته دولت/آغازی دوباره برای تلاش و خدمت مدیران دستگاههای دولتی به مردم شریف منطقه/ رسول جوادی سورم سرا

‍ ?پاسداشت خدمات دولتمندان در هفته دولت/آغازی دوباره برای تلاش و خدمت مدیران دستگاههای دولتی به مردم شریف منطقه

✅سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر دولتمندان مکتبی و مردمی ، فرصت مغتنمی است تا به پاسداشت و گرامیداشت تلاشهای دولتمندان و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازیم .

✅ خدمات بسیاری که در چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر رشد و توسعه و پیشرفت را در عرصه های مختلف بین المللی و جهانی و کشوری شده است و کام مردم غیور و بزرگ را شیرین از خدمت و چشمان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم را مایوس تر و نا امیدتر از همیشه نموده است که این اقدام در سایه تلاش و کوشش و خدمات مدیران انقلابی و جهادی کشور عزیزمان ایران اسلامی بدست آمده است.

✅دولتمندانی که در این دولت با سلاح تدبیر و امید با همه محدودیتهای اعتباری و مالی کشور و تحریمهای شکننده دشمنان ملت و کشور عزیز در سطح بین المللی که هر روز حلقه های محصورتر میشود در صددند تا حداکثر خدمات را برای مردم ارائه نمایند.

✅هفته دولت فرصت شایسته ای است تا با الگوگیری از منش مدیریتی خدمتگزاران شهید این مملکت اسلامی ” شهیدان رجایی و باهنر ” مدیران دستگاهها، راه خدمت را استوارتر از همیشه پیش گرفته شود و در رفع و یا کاهش مشکلات و نارساییهای اجتماعی ، خدماتی و اقتصادی مردم برای خدمات دهی بهینه و شایسته به ملت بزرگ منطقه پیش گیرند و گام بردارند .

✅✅مدیران محترم گامهایتان استوار و تلاشهایتان وافر و سعیتان مشکور در راه آبادانی و توسعه همه جانبه منطقه و استان بالاخص غرب گلستان و منطقه کردکوی که در با همه نگاهها و توجهات در طول چهار دهه هنوز جایی بسیار برای رشد و توسعه اقتصادی و توسعه ای وجود دارد و هنوز رگه های محرومیت در منطقه در رگ هایش جریان دارد . اشتغال و بی کاری جوانان و توسعه مراکز خدماتی و فرهنگی و ورزشی و توجه ویژه به اقشار کم درآمد بالاخص در روستاها اولویتهایی است که ضرورت عزم و مدیریتی جهادی را بر مدیران صد چندان میسازد تا در رفع و حل مسائل و مشکلات اقدامی جهادی داشته باشند .
✅ مدیران محترم ، چشمان ملت بزرگ منطقه به گامها و اقدامات جهادی مدیران شما دولتمندان دوخته شده است تا در راستای رفع مشکلات اجتماعی ، اقتصادی ، اشتغال ، تولید و خدمات عمومی گامهایی بلندی برداشته شود و شهد شیرینی آن به کامشان آید.

✅به این بهانه شایسته آن است تا پاسداشت و قدر دان همه تلاشهای مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی که عزم جهادی و منش انقلابی و مکتبی دارند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم .و آرزوی توفیق در مسیر خدمت نماییم.

✅ استمرار و تدوام توجهات و نگاههای توسعه ای شما مدیران محترم را برای منطقه ای که نیاز به توجه و نگاه ویژه ای برای رشد و توسعه دارد را نیازمند میباشد را طلب نماییم .

✅حال که تقارن هفته دولت با شروع فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستاها در آغاز سال سوم دوره پنجم همزمان گشت حرکتهای توسعه ای و خدماتی در فراخور ملت بزرگ منطقه بویژه در روستاها و تحولی چشمگیر در خدمات رفاهی و عمرانی روستا را انتظار جامعه و مردم منطقه است .

? امید است با نگاه ها و برنامه های تحول خواه روحی تازه مدیریت برنامه ای در منطقه حاصل شود و سالی که مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به همراه خواهد بود نگاه و توجه ای درخور این ملت همیشه در صحنه ارائه شود.

✅فرماندار محترم . معاونین گرامی فرماندار . بخشدار محترم. روسای محترم ادارات دولتی . اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران روستاها
?هفته دولت بر همه شما عزیزان گرامی می داریم و انشالله آغازگر حرکتهای توسعه ای و تحولی در منطقه را به یمن این هفته و با تاسی از مدیریت انقلابی ، جهادی و مکتبی شهیدان دولت “رجایی و باهنر ” باشیم .

✅ یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاد
مدیر سامانه اطلاع رسانی سورم سرا-بالاجاده

? @soramsara ?

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۱ ق.ظ

دیدگاه