- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت الله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در استان گلستان : تولید کنندگان امروز سربازان خط مقدم در تحریم هستند

همزمان با چهارم شهریور ماه روز کارمند و در سومین روز از هفته ی بزرگداشت دولت نشست خبری آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اصحاب رسانه در محل سالن قدس سازمان برگزار شد.

در این نشست خبری آیت الله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر نقش بسیار مهم خبرنگاران در جامعه گفت:
جامعه ی بصیر می تواند به خوبی مشکلات را پشت سر بگذارد و نقش خبرنگاران در این خصوص بسیار مهم است.

وی افزود: کار خبرنگاری اگر با اخلاص و صداقت در تدوین و تنظیم خبر همراه باشد عبادت است.

آیت الله تقوی گفت : خبرنگاران باید فرهیخته و آگاه باشندو مرزهای حریم خصوصی و عمومی را بشناسند.

ایشان وزارت جهادکشاورزی را مسوول تولید اقلام معیشتی مردم دانست و تاکید کرد: تولید کنندگان امروز سربازان خط مقدم در تحریم هستند.

نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت : استان گلستان هم به لحاظ تاریخی و فرهنگی شرایط ویژه ای دارد و هم از نظر اقتصادی می تواند گام های بلندی بردارد.

وی افزود: استان گلستان در تولید غلات، گوشت و محصولات دامی و باغی و داروهای گیاهی و…..می تواند سرآمد باشد و در این زمینه فعالیتهای خوبی هم انجام داده که قابل تقدیر است.

آیت الله تقوی در ادامه سخنانش وزارت جهاد کشاورزی را علمی ترین وزارتخانه خواند و درباره جمع آوری و نحوه ی توزیع زکات گفت: زکات هر منطقه را کمیته ی امداد امام خمینی جمع آوری می کند و زیر نظر شورای منطقه مستضعفین و محرومین، شناسایی می شوند و ۶۰ درصد زکاتی که جمع آوری می شود در سفره های محرومین و فقرا توزیع و مابقی صرف امور عمرانی می شود.
وی افزود: در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شد و سهم استان گلستان ۶۰ میلیارد تومان بود و استان در خصوص پرداخت زکات رتبه ی سوم را دارد.

✅در ادامه ی این نشست
دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تبریک هفته ی بزرگداشت دولت گفت:

در هفته ی دولت ۲۲۱ پروژه افتتاح می شود. این پروژه ها با اعتبار ۱۳۸ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان برای ۹۸۴ نفر اشتغال جدید ایجاد می کند.

وی افزود: از این پروژه ها تعداد ۸۷ پروژه روستایی و با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان است که به احداث مرمت و لایروبی آب بندان ها و…اختصاص دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان تولیدات محصولات دامی و زراعی استان گفت: در تولید گوشت مرغ همچنان با تولید ۲۲۵ هزار تن رکورد دار هستیم.

 

0 [1]
0 [1]