با حضور پور ذاکری معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری در گلستان جعفری مدیر کل امور استان های صندوق و براری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان شد

به گزارش صبح گلستان  با حضور پور ذاکر ی معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان مدیر جدید صندوق گلستان معرفی شد.

در این نشست که در دفتر  صندوق بازنشستگی کشوری گلستان  برگزار شد خلیلی مدیر پرشین گلف و جعفری مدیر کل امور استان های صندوق کشور و نمایندگان بازنشستگان استان برگز ار شد پور ذاکری ضمن بیان جایگاه بازنشستگان در جامعه  و سفارش به تکریم از پیشکسوتان در آموزه های دینی بازنشستگان را معلمان خود دانست که از آنان علم و تجربه اموزش می گیرد.

وی ضمن تجلیل از مدیریت خوب و مردمی رضا جعفری مدیر قبلی صندوق بازنشستگی کشوری گلستان  وی را فردی صبور مهربان و متدین و متعهد معرفی کرد که توانست در مدت حضور در استان گلستان جایگاه ویژه ای را در بین بازنشستگان کسب کند.

پور ذاکری، جعفری را فردی دلسوز و پاکدست و توانمند معرفی کرد که می تواند با این  توانمندی  درسطح ملی خدمات  خوبی را ارائه دهد و افزد: با نشستی که با سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری  داشته ایم جهت جایگاه مهم مدیریت امور استانها فردی را شایسته تر از جعفری ندیدیم بنابرین حضور وی در مرکز کشور می تواند به تمامی بازنشستگان  ۳۰ استان کشورخدمات رسانی شود .

جعفری  مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری  در ادامه گفت : در مدت ۶۶۰۰ روزی که در خدمت مردم گلستان و بازنُشستگان عزیز بوده ام غیر از صفا و صمیمیت  و برادری چیزی ندیده ام ..

وی افزود: در این مدت هیچ منظوری غیر خدمت نداشتم و فلسفه کار من همکارانم خدمت بوده است.

مدیر کل امور  استان های  صندوق بازنشستگی کشوری  ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند و همکارانم در سراسر کشور سعی در کمک به حل مشکلات بازنشستگان دارم

وی از حسن اعتماد مدیران صندوق بازنشستگی کشوری  به خاطر اعتماد و انتصابش   تشکر کرد.

در ادامه بهبود خلیلی مدیر پریشین گلف اظهار کرد: افتخار ۳۰ سال دوستی با جعفری را دارم  و افتخار می کنم حضور جعفری به عنوان مدیر کل جدید امور استان های صندوق در زمان فعلی نیاز  و تصمیمی  به جا و با تدبیر بوده است

وی افزود: این پست سمت مهمی است که باید با استانداران و نمایندگان مجلس و کمیسیون های مختلف در ارتباط بود

خلیلی در خاتمه بازنشستگان را آدمهای فرهیخته  نامید  و گفت : خدمت به این قشر عظیم نیازبه صبر و حوصله دارد

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۲ ب.ظ

دیدگاه