- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نخستین مراسم مردمی گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه های ملی، مکتوب و مجازی گلستان برگزارشد

با حضور جمع کثیری از مدیران استانی و اصحاب رسانه برگزار شد:

نخستین مراسم مردمی گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه گلستان

مراسمی با عنوان گرامیداشت مردمی هفته خبرنگار با حضور جمعی کثیری از مدیران استانی و فعالان رسانه گلستان در سالن مراسمات مجتمع پذیرایی برادران یزدانی بصورت باشکوهی برگزار شد.

در این مراسم که مدیران دستگاههای اجرایی از جمله دکتر کشمیری مدیر کل،گلچین معاون فرهنگی رسانه،کشیری معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی   نیک نیا مدیرکل تامین اجتماعی ،شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان،خلیل زاده مدیر عامل شهرکهای صنعتی،رجب نسب مدیر کانون پرورش فکری ،افتخاری مدیر پخش فرآورده های نفتی و دکتر مجیدی مشاور وزیر نفت که در استان حضور داشتند،غفوریان مدیر شعب بانک مسکن،سرهنگ عبدی پلیس راه ،قدمنان فرماندار کردکوی و هزار جریبی امور مالیاتی،طالع زاری بنیاد شهید،سرهنگ طیبی پلیس راهور استان،معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی، ….حضورداشتند.
در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید مزین و متبرک شد پس از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی یحیی آذری از پیشکسوتان رسانه و عضو ستاد برگزاری مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدعوین با اشاره به اینکه هدف از این دورهمی بهانه ای برای پاسداشت منزلت همکاران فارغ از مجموعه های اداری از نگاهی متفاوت مردمی بوده به بیان گزارشی کوتاه از روند برگزاری مراسم پرداخت و گفت:این رخداد به همت جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی بصورت مردمی برگزار شد که انجام این مراسم ممکن نبود مگر با زحمات و تلاش های بی وقفه آقای محمد صالح افتخاری مدیر مسئول نشریه صبح و البرز  گلستان بعنوان مبتکر و هماهنگ کننده ،آقایان علی و احمد یزدانی دو تن از فعالان حوزه مددکاری اجتماعی و اقدامات عام المنفعه خیریه با دهها سال سابقه خوشنامی مدیریت مجرب در مجتمع  پذیرایی برادران یزدانی میزبان اصلی ،آقای اسفندیاری از فعالان اجتماعی در عرصه فعالیت های مذهبی،خیرخواهانه با سابقه و چهره خوشنام و مدیریت شیرینی سرای ویونا شعبه کردکوی و بندرترکمن که در برگزاری مراسم زحمات  بسیار زیادی بخصوص  در پذیرایی داشتند که صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

در ادامه مراسم دکتر عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که مستقیم از فرودگاه و بازگشت از تهران خودش را به سالن رساند طی سخنانی با اشاره  بر اینکه برگزاری مراسم در نوع خود بسیار عالی و قابل تحسین است بر استمرار فعالیت همکاران رسانه در انجام رسالت حرفه ای تاکید کرد.
علی یزدانی از اعضای ستاد مردمی برگزاری مراسم گرامیداشت به بیان گزارشی کوتاه از روند آغاز فعالیت خود در این مکان میزبانی اهالی رسانه را افتخاری برای مجموعه ذکر کرد. وی از تلاش و پشتکار برای دست یابی به اهداف یاد کرد و بر لزوم ایفای نقش هر فرد در جامعه ،ایجاد اشتغال و منبع ارتزاق برای جوانان بخصوص افرادی که نیازمند توجه و حمایت هستند را یک اصل مهم مد نظر در مجموعه خود ذکر کرد.
همچنین محمد صالح افتخاری بعنوان عامل اصلی و موثر شکل گیری این رخداد برای اولین بار،نقش حوزه رسانه را در جامعه بسیار مهم خواند و گفت :رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که انعکاس فعالیت و اقدامات و درخواست ها و دیدگاههای طرفین فقط از طریق رسانه ها محقق خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم برای خدمت رسانی بهتر از سوی دستگاههای دولت و انعکاس واقعیات به جامعه از همه مدعوین و میهمانان حاضر بخصوص مدیران کل دستگاههای اجرایی که به ما افتخار همراهی در این مراسم را دادند و با صبر و حوصله تا پایان مراسم ما را تحمل کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.
مدیر مسئول نشریه صبح و البرز گلستان به حضور دکتر مجیدی مشاور وزیر نفت در مراسم اشاره و خاطرنشانکرد: با توجه به اینکه برابر برنامه ریزی مشاور وزیر نفت جهت بازدید در استان حضور داشتند که به پیشنهاد مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی استان در مراسم حضور یافتند که این فرصت مغتنمی است.وی بر لزوم همکاری همه جانبه رسانه ها در انعکاس و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی تاکید کرد.
این مراسم که با میان برنامه های متنوعی همراه و در نوع خود بی نظیربود در پایان با اهدا شاخه گل ،و هدایایی به خبرنگاران و اصحاب رسانه  بصرف شام از میهمانان پذیرایی شد.
[1] [2] [3] [4] [5]

0 [6]
0 [6]