- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم روز خبرنگار استان: خبرنگاران افرادی هستند که بی‎تفاوت از کنار نگرانی‎های مردم نمی‎گذرند و نگران دین و نظام هستند

 عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این آیین به پاس قدردانی از کلیه کسانی که چشم و گوش و خرد مردم اند برپا شده، گفت: خبرنگاران افرادی هستند که بی‎تفاوت از کنار نگرانی‎های مردم نمی‎گذرند و نگران دین و نظام هستند.

کشمیری افزود: خبرنگاران زمینه توسعه را فراهم می‎کنند و رسالتی مثل رسالت پیامبر(ص) دارند و رسانه‎ها میزهای مشورتی هستند که اصحاب رسانه آن را ایجاد کردند و همه را به دور این میز دعوت می‎کنند.

 وی به نقش تعاملی و فرهنگ‎سازی اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: به واسطه موضوع سیل استان گلستان ویژه دیده شود و در رابطه با تخصیص‎هایی که باید صورت گیرد در استان وزیر محترم ارشاد اهتمام داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: بسیاری از رسانه‎ها افتخار می‎کنند که گذشته‎ای بسیار پر افتخار داشتند ولی واقعیت این است که امروز حال رسانه ما خوب نیست و به سختی در این اواخر توانستند روی پای خود ایست کنند.

 کشمیری متذکر شد:  با تدبیر وزیر ارشاد امیدواریم بارقه‎های امیدی ایجاد شود و بتواند استان گلستان به استان‎های نخست در کشور در حوزه رسانه برسند و به گونه‎ای شود که اصحاب رسانه دغدغه آگهی، بیمه، یارانه کاغذ نداشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد:  ١٣۶ نشریه و رسانه در استان گلستان فعال است که ٨۶ نشریه چاپی هستند و مابقی برخط به‎شمار می‎روند.

یادآوری می شود جشن روز خبرنگار در استان گلستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و جمعی از مدیران استانی و اهالی فرهیخته رسانه در هتل آذین شهرستان گرگان برگزار شد.

0 [1]
0 [1]