- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

استاندار گلستان در مراسم روز خبرنگار استان:خبرنگاران می توانند یکی از مبانی قدرتمند در توسعه پایدار باشند

استاندار گلستان با اشاره به سالهای جنگ تحمیلی و نقش نیروهای جهاد در کنار رزمندگان و تاثیرگذاری آنها، اظهار کرد: امروز خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه سنگر سازان بی سنگر هستند چرا که وقتی خبری را منتشر می کنند شخصیت حقیقی آنها تبدیل به شخصیت حقوقی می شود و مخاطراتی متوجه آنان می شود.، دکتر هادی حق شناس پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۱۷ مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان مطبوعات و رسانه های استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، تصریح کرد: خبرنگاران علاوه بر اینکه حلقه واسط بین مسوولان و مردم هستند می توانند نقش بسزایی در تصمیم سازی مدیران داشته باشند.

وی افزود: سرانه مطالعه در کشور ما پایین است و رسانه ها و مطبوعات می توانند شرایط افزایش سرانه مطالعه را ایجاد نمایند.

وی یادآور شد: در حکومت ها فاصله بین مسوولان و مردم توسط احزاب، سندیکاها، صنوف و خبرنگاران پر می شود که در جامعه ما بخش بالایی از این بار بر دوش خبرنگاران است.

استاندار گلستان با تاکید بر همراهی همیشگی خبرنگاران خاطر نشان کرد: خبرنگاران می توانند یکی از مبانی قدرتمند در توسعه پایدار و به معنای واقعی رکن چهارم دموکراسی باشند.

دکتر حق شناس با بیان اهمیت تولیدات با کیفیت در عرصه مطبوعات، گفت: توجه رسانه ها به تهیه و انتشار مطالب با کیفیت موجب گرایش مردم به آنها و ارج گذاری آنان می شود.

استاندار گلستان ۱۷ مرداد را آغاز سال مطبوعاتی دانست و افزود: امیدوارم در سال آینده و در چنین روزی با تلاش همه شاهد مرتفع شدن بخش قابل توجهی از مشکلات رسانه ها و خبرنگاران باشیم.

0 [1]
0 [1]