- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل اطلاعات استان گلستان به مناسبت هفته خبرنگار:اگر رسانه در جامعه نباشد، توسعه در جامعه به کندی مواجه خواهد شد

مدیرکل اطلاعات استان گلستان در  نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان در صبح دوشنبه ١۴ مرداد ماه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپا شد، گفت: اگر رسانه در جامعه نباشد توسعه در جامعه به کندی مواجه خواهد شد.

جلالی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و یاد و خاطره ی شهید صارمی، اظهار کرد: خبرنگاران موتور محرکه افکار مردم و مسئولان هستند.

وی درباره هدف از شرکت در این جلسه را تکریم و ادای احترام به خبرنگاران اعلام کرد و گفت: خبرنگاران از پر تلاش ترین اقشار جامعه به خصوص در حادثه ی وقوع سیل در استان گلستان بودند.

جلالی یادآور شد:  دشمنان به موضوع وحدت در جامعه بیشترین هجمه را دارند و دشمنان امنیت روانی جامعه را نشانه گرفتند، ناامیدی که این‎ دشمنان دنبال می‎کنند بر اساس منویات مقام معظم رهبری یک سلاح کشتار جمعی است که تر و خشک را با هم می‎سوزاند.

وی افزود: مهمترین دغدغه دستگاه اطلاعاتی در استان موضوع وحدت همه گروه‎ها و اقوام و همینطور علما، اندیشمندان، نخبگان و … است.

مدیرکل اطلاعات گلستان به سقوط پهباد آمریکایی اشاره کرد و گفت: پس لرزه شکست اطلاعاتی آمریکا در منطقه شاهد هستیم وسیا یکی از دلایلی استعفای مدیر اطلاعاتی خود را این موضوع برشمرده است.

0 [1]
0 [1]