مدیرکل اطلاعات استان گلستان به مناسبت هفته خبرنگار:اگر رسانه در جامعه نباشد، توسعه در جامعه به کندی مواجه خواهد شد

مدیرکل اطلاعات استان گلستان در  نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان در صبح دوشنبه ١۴ مرداد ماه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپا شد، گفت: اگر رسانه در جامعه نباشد توسعه در جامعه به کندی مواجه خواهد شد.

جلالی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و یاد و خاطره ی شهید صارمی، اظهار کرد: خبرنگاران موتور محرکه افکار مردم و مسئولان هستند.

وی درباره هدف از شرکت در این جلسه را تکریم و ادای احترام به خبرنگاران اعلام کرد و گفت: خبرنگاران از پر تلاش ترین اقشار جامعه به خصوص در حادثه ی وقوع سیل در استان گلستان بودند.

جلالی یادآور شد:  دشمنان به موضوع وحدت در جامعه بیشترین هجمه را دارند و دشمنان امنیت روانی جامعه را نشانه گرفتند، ناامیدی که این‎ دشمنان دنبال می‎کنند بر اساس منویات مقام معظم رهبری یک سلاح کشتار جمعی است که تر و خشک را با هم می‎سوزاند.

وی افزود: مهمترین دغدغه دستگاه اطلاعاتی در استان موضوع وحدت همه گروه‎ها و اقوام و همینطور علما، اندیشمندان، نخبگان و … است.

مدیرکل اطلاعات گلستان به سقوط پهباد آمریکایی اشاره کرد و گفت: پس لرزه شکست اطلاعاتی آمریکا در منطقه شاهد هستیم وسیا یکی از دلایلی استعفای مدیر اطلاعاتی خود را این موضوع برشمرده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۲ ب.ظ

دیدگاه