مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به مناسبت روز خبرنگار:اصحاب رسانه به اثر بخشی کارهای دولت و رضایتمندی مردم کمک می‎کنند.

دکتر سعید مازندرانی » امرودر نشست با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:   اصحاب رسانه به اثر بخشی کارهای دولت و رضایتمندی مردم کمک می‎کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  ادامه داد: در استان حمایت ویژهای از خبرنگاران داریم و در راستای امنیت شغلی  خبرنگاران و رسیدگی به مشکلات خبرنگاران در شورای حل  اختلاف همکاری مختلفی انجام شده است

مازندرانی بیان کرد: در بحث مشاغل سخت خبرنگار،  وزیر کار مصوبه و ابلاغیه‎ای داشتند و تمام کسانی که بیمه آنها خبرنگاری باشد و سابقه بیمه داشته باشند  در مراجعه رسیدگی و هئیت های سوابق خبرنگاران بررسی می‎شود و پس از آن این قشر زحمتکش به بحث بازنشستگی نایل می‎آیند.

وی گفت: کسانی که به شکل مداوم ۲۰ سال سابقه بیمه خبرنگاری داشته باشند و مورد تایید کمیته تامین اجتماعی قرار گیرد بازنشسته می‎شود و اگر خلع یک سال بیمه داشته باشند پس از ۲۵ سال با تجمیع سنوات بارنشستگی می‎شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان   بیان کرد: هماهنگی  کردیم که در کارگروه اشتغال استان ۱۵ مورد تسهیلات اشتغال به خبرنگاران تعلق بگیرد و با تاکید استاندار این تعداد به  ۳۰ مورد افزایش یافته است.

مازندرانی افزود: سقف تسهیلات  ۲۰ میلون تومان و با کارمزد  ۴ درصد و  باز پرداخت ۵ ساله است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

دیدگاه