رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورد آزادگان خبر داد: آزاد سازی ۳ کبوتر در گلزار شهدا شهرستان به یاد از دست رفتن ۳آزاده دلاور

به گزارش البرز گلستان الهام  خان بیگی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان کردکوی به مناسبت۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور اسلامی ما و روز خبرنگار در نشستی  حضور پیدا کرده خا ن بیگی ضمن تبریک روز خبرنگار  اظهار کرد:ذهن جامعه و مردم را رسانه ها آگاه می کنند نه حرف و تصویر  و شما با مستندات خود خدمات خود را به جامعه نشان می دهید.

وی ضمن بیان ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور  گفت: در شهرستان تعداد ۳۹نفر آزاده پرونده دارند که ۳ نفر آنان به رحمت الهی پیوستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی در ادامه افزود: از این ازادگان تعداد ۳۱ نفر از ارتشیان دلاور می باشند و تعداد ۸ نفر از بسیجیان و پاسداران جان بر  کف می باشند.

وی اژ برنامه سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور  به یاد ۳ آزاده از دست رفته ۳ کبوتر به یاد بود آنان در گلزار شهدا آزاد خواهند شد.

خان بیگی همچنین از برگزاری یک همایش در ۲۳ مرداد و غبار روبی گلزار شهدا در ۲۴ مرداد که با حضور گروه سرود لشکر ۳۰  خبر داد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳ ق.ظ

دیدگاه