- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خبرداد:شناسایی ۳۰۰ دانش آموز در ۴درس جهت شرکت در کارگاه خلاقیت و روشهای همیاری/ رسانه ها نباید بدنبال ما باشند بلکه ما باید بدنبال رسانه باشیم

به گزارش  البرز گلستان  دکتر قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی  به مناسبت هفته خبرنگار و ارائه گزارش ۳ماهه اداره متبوع خودش نشستی با خبرنگاران شهرستانی و استان داشته  و ضمن تبریک این ایام  اظهار کرد: یک خبرنگار یک محقق است و باید اطلاعات صحیح  را بگیرد و ۲۰درصد  اطلاعات کلیدی او می تواند ۸۰ درصد  نقش اثر گذار داشته باشد.
وی افزود: خبرنگاری  واطلاع رسانی یک فرصت است و مدیران باید از این فرصت بهره وری کامل را داشته باشند. ابزارهای جمع آوری اطلاعات خبرنگاران مصاحبه و مشاهده و مراجعه به اسنادومدارک وپرسشنامه می باشد فقط رسانه ها نباید بدنبال ما باشند بلکه ما باید بدنبال رسانه باشیم
دکتر رایجی در ادامه در باره موضوع تئوری تخریب خلاق گفت : اگر از چرخه ای کاری به صورت عادت وارد ان شدیم را خراب کنیم و ساختار وفرایند ومنابع وخدمت جدید ایجاد کنیم واز فرصت ها بهره جوییم مسیر حرکتمان تحولی خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی  سپس تصریح کرد: در آموزش و پرورش محور دانش آموز و معلم و مدرسه  و خانواده ومحتوی برنامه درسی است. و با توجه به خروج کارآفرینانه از قالب های وضع موجود واجرای سند تحول بنیادین نقش هریک از این عناصر رابا نواوری تغییر دهیم
وی تاکید کرد:سعی می کنیم در مقطع ابتدایی  روشهای همیاری ایجاد کنیم.
رایجی همچنین از،شناسایی ۳۰۰ دانش آموز در ۴درس جهت شرکت در کارگاه خلاقیت و روشهای همیاری در طرع استعدادیابی دوره متوسطه اول  خبر داد.
وی همچنین گفت: از ۱۰۱ ملک متعلق به این شهرستان ۸۹ مورد آن جهت فضای آموزشی مورد بهره برداری  قرار می گیرد ضمن آنکه ۴ مدرسه تخریبی و ۵مدرسه در حال ساخت می باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی  ضمن بیان پیش بینی مدرسه شاهد ابتدایی در شهرستان در حوزه ورزشی از حضور ۱۶۶۰ نفر دانش آموز شرکت کننده شهرستانی  و راهیابی ۱۹۴ نفر ازاین افراد به مراحل استانی و در نهایت حضور ۲۴ نفر به مرحله کشوری خبر داد.
وی در رقابت دانش آموزان در حوزه  فرهنگی و هنری تعداد شرکت کنندگان را ۹۴۱ نفر شهرستانی و اعزام ۴۷ نفر به استان و در نهایت ۱نفر به مرحله کشوری نام برسد.
رایجی  در باره طرح تابستانه گفت : تعداد یکهزارو دانش آموز در ۱۵۰ کلاس در رشته های ورزشی و قرآنی و کار آفرینی  شرکت کردند.
وی در باره انتخاب مدیران مدارس اظهار کرد: با قانون جدید هر مدیر مدرسه باید ده دوره آموزش را طی کند تا ابلاغ مدیریت برای آنان صادر گردد.

 

[1]

0 [2]
0 [2]