نماینده ولی فقیه در اولین شورای اداری استان گلستان:سربازان ما در این گروه (مذاکرات هسته ای)خوب درخشیدند مخصوصا شخص دکتر ظریف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان صبح امروزدر اولین جلسه شورای اداری استانداری گلستان حضور پیدا کردند و در جلسه شورای اداری استان سخنانی را ایراد نمودند .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک سال نو بیان نمود: که اول سال نو یک هدیه معنوی و اعتقادی و معرفتی تقدیم میکنم و آن حقیقت ایمان این است که تما م انبیاء آمدند تا نور ایمان را روشن یا روشنتر کنند.

وی سپس دراهمیت معرفت بیان نمود: معرفت مقدم بر ایمان است و عمل اثر ایمان و عمل و رفتار اثر ایمان هست حالا هر ایمانی باشد.

آیت الله نورمفیدی سپس ادامه داد: ایمان بدون معرفت نمی شود اما معرفت بدون ایمان می باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان سپس خطاب به مسئولین استان بیان نمود: سرمایه حقیقی مال و علم نیست و شما خادم مردم هستید و به مردم باید خدمت کنید و این لطف خداست که بسوی شمافرستاده شده است و شما می توانید از این موقعیت خالصانه به مردم خدمت کنید و این بهترین پیشبرنده خوبی است بسوی خدا.

امام جمعه گرگان سپس در باره نام گذاری سال جدید گفت : منظور از ملت در این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری یک جناح و یک گروه خاصی نیست منظور همه سلیقه های هستند که نظام را قبول دارند و دلشان برای نظام می سوزد .لذا همه سلیقه ها باید بیایند داخل دایره اگر یک سلیقه میدان دار شود خطرناک است و خوبی سلایق مختلف این است که همه همدیگر را کنترل می کنند و به نفع همه است.

نمانیده ولی فقیه سپس در باره مذاکرات هسته ای و نتیجه آن گفتند : سربازان ما در این گروه خوب درخشیدند مخصوصا شخص دکتر ظریف و این میدان تحت اشراف مقام معظم رهبری و دولت بوده و ملت نیز پشتیبان این پیشرفت بوده و این واقعا خوب است .

وی در ادامه این بحث افزود :کشورهای بزرگ چون نتوانستند کشور وملت ایران را تسلیم کنند آمدند پای میز مذاکره نشستند و کشور ایران پیروز شد در مقابل ظلمی که در دنیا علیه ما انجام شده است و پیروزی مال کشور ایران است و آنان پیروز نشدند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خاتمه بیان نمود : تقاضا این است همه مسئولین اهم از نمانیدگان مجلس و مسئولین اجرائی دست به دست هم بدهند و به نتیجه برسیم و استاندار باید مسائل کل استان در بخش کشاورزی و صنعت و گردشگری را جلو ببرد و انشاالله در آینده نزدک شاهد این پیشرفت ها باشیم.
IMG_6873

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه