- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

تاسیس و راه اندازی شرکت تعاونی باغداران بندرگز در استان گلستان

شرکت تعاونی باغداران بندرگز در استان گلستان تاسیس و راه اندازی گردید.
جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی باغداران در شرف تاسیس بندرگز روز یکشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ۹۸در محل مسجد سید الشهدا بندرگز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی گلستان؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی باغداران در شرف تاسیس بندرگز با دستورکار تصویب اساسنامه و آئین نامه های مربوطه وانتخاب هیات مدیره و بازرس با حضورحجت الاسلام عرفانی مسئول نماینده ولی فقیه ، صالح المومنین معاون اداری و مالی ، جرجانی رئیس اداره آموزش، رضایی منش کارشناس حراست و عباسی مسئول روابط عمومی و تشکلهای سازمان تعاون روستایی استان بهمراه سهرابی و ملک احمدی رئیس و معاون اداره تعاون روستایی کردکوی ، نماینده جهاد کشاورزی،نماینده بخشداری شهرستان و اکثریت اعضاء ،کشاورزان و باغداران تحت پوشش شهرستان بندرگز برگزار شد.
مهندس سهرابی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی و بندرگز ضمن اعلام این خبر افزود: مجمع عمومی شرکت تعاونی باغداران در شرف تاسیس بندرگز در نوبت دوم با حضور ۹۳ نفر از اعضاء به حد نصاب قانونی رسیده و پس از انجام دستور کار جلسه مجمع ، اعضای هیات مدیره و بازرس شرکت با اخذ آراء اعضاء انتخاب شدند.
وی افزود: شرکت تعاونی باغداران بندرگز در سال ۱۳۹۷ تاسیس و در حال حاضر دارای ۳۶۷ نفر عضو و دارای ۳۰۰۰ هکتارسطح زیر کشت باغ و با هدف ساماندهی و مدیریت در امور باغداران و بهبود اوضاع اقتصادی کشاورزان منطقه شروع به فعالیت نموده است.
در ادامه حجت الله صالح المومنین معاون اداری و مالی تعاون روستایی گلستان ، مطالبی پیرامون جایگاه و نقش این شرکت در توسعه حوزه محصولات باغی شهرستان بویژه در سطح ملی مطرح نمودند.
ایجاد و تقویت تشکل ها، از ویژگیهای جوامع پیشرفته است و این امر به ویژه در مورد برخی از فعالیت های تولیدی در بخش باغبانی نمود محسوسی دارد.
صالح المومنین بیان داشت: در سالجاری بهره برداران مرکبات و باغداران شهرستان گامهای مثبت و مؤثری در این مرحله برداشته و با تشکیل هیئت موسس شرکت تعاونی باغداران بندرگز اقدامات لازم را در جهت صدور مجوز قانونی برای تشکیل شرکتهای تعاونی بعمل آوردند.
در خاتمه ایشان هدف از تشکیل شرکت تعاونی باغداران بندرگز را حمایت از بخش تولید باغبانی در سطح استان دانست.

0 [1]
0 [1]