- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان از برگزاری رشته های دومیدانی و تنیس روی میز جشنواره ورزشی بازنشستگان و برنامه های ۲۵ ذی الحجه روز تکریم بازنشستگان خبر داد

به گزارش صبح گلستان چهارمین نشست روسای کانونهای بازنشستگی کشوری گلستان  با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و روسای کانونها و گلریز مدیر خانه مهر به میزبانی کانون شهرداری برگزار گردید

جعفری در این نشست ضمن بیان جایگاه پیشکسوتان در جامعه و جایگاه آنان در آموزه های دینی بازنشستگان را افرادی  دانست که جامعه نیازمند تجربه آنان جهت رشد و توسعه می باشد.

وی از دستگاههای اجرایی خواستار تکریم بازنشستگان به هنگام ورود به ادارات شد و گفت: ریشه و بیس کار هر سازمانی همین بازنشستگان بودند که اکنون شاغلین میراث دار شدند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان در ادامه اظهار کرد:با توجه به نزدیک شدن ۲۵ ذی الحجه  روز تکریم خانواده و بازنشستگان مراسم مفصلی با حضور بازنشستگان دستگاهها و مدیران اجرایی با اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی دکتر حق شناس استاندار گلستان برگزار می شود.

وی افزود: بزودی ستاد ۲۵ ذی الحجه در استان با محورریت اعصای ستاد شکل می گیرد.

جعفری در ادامه در باره برگزاری سومین  جشنواره ورزشی بازنشستگان گفت :پنجمین رشته ورزشی از مسابقات چشنواره ورزشی کشور ی در رشته دو میدانی و ششمین رشته در تنیس روی میز در مرداد ماه از ساعت ۸ صبح برابر برنامه زمانبندی انجام میگردد ودر روزهای اعلام شده بر گزار می گردد.

— ۸ مرداد ماه تنیس روی میز خانم ها در سالن چند منظوره خانه مهر
— ۹ مرداد دو میدانی در زمین دو استادیوم آزادی گرگان

— ۱۰ مرداد تنیس روی میز آقایان در خانه مهر

همچنین  در این جلسه که به میزبانی کانون شهرداری گرگان برگزار شد محمد نژاد  رئیس کانون شهرداری  از شهردار و شورای شهر گرگان  به علت عدم حضور در این نشست با توجه به ارائه دعوتنامه و جایگاه دفتر کانون بازنشستگان که علاوه بر اینکه دارای آسانسور نیست باید بازنشستگان  ۶۲ پله را برای رسیدن به دفتر طی کنندگلایه شدیدی داشتند و خواستار بها دادن به پیشکسوتان  و حل مشکلات آنان از،سوی شهردار و شورای شهر شده است.

0 [1]
0 [1]