چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در مراسم روز صنعت و معدن: بانکها به واحدهای در عرصه پایین  کمک کنند تا حرکت کنند/ به نام سرمایه گذار می آیند ولی سرمایه برهستند

به گزارش البرز گلستان علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن گلستان ضمن تقدیر از زحمات مهندس قوانلو رئیس سازمان صمت گلستان به واسطه جامع و کامل از تولیدکنندگان در سال۹۷ اظهار کرد: یکی از آسیب های که بعضی ازافراد می آورند به نام سرمایه گذار می آیند ولی سرمایه برهستند.

چوپانی افزود: از سال ۹۰ تا کنون ۱۲۰۰ درصد تورم در عرصه سرمایه گذاری داشتیم.

وی تصریح کرد: بانکها به واحدهای در عرصه پایین  کمک کنند تا حرکت کنند .

وی افزود:امسال سال رونق تولید است اما حرف ها مانند سال های گذشته است و دستگاه های اجرایی برنامه ای که پیام آور رونق تولید باشد ندارند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی گلستان باید به قیمت روز ارزیابی شوند تا در بحث وثیقه های بانکی مشکل کمتری داشته باشند، ادامه داد: تحریم ها برای واحدهای تولیدی گلستان فرصت بوده و در این شرایط تحریم بسیاری از واحدهای تولیدی استان سودآوری دارند.

چوپانی تصریح کرد: یکسری از خسارت های ناشی از تحریم ها ناخواسته به واحدها و بنگاه های تولیدی وارد شده که با فریزکردن بدهی ها باید به آنها کمک کرد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه