استاندار گلستان در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم فاصل آباد وعلی‌آباد کتول: شهادت بزرگ‌ترین توفیق برای بهترین انسان‌هاست

استاندار گلستان در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم علی‌آباد کتول گفت: شهادت بزرگ‌ترین توفیق برای بهترین انسان‌هاست.

به گزارش صبح گلستان  ایثار واحد گلستان؛ هادی حق‌شناس همراه با اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد استان گلستان در دیدار با خانواده شهیدان مدافع حرم «محمدرضا شیبانی مجد» و «قربان نجفی خان به بین» ضمن تبریک به مناسبت ولادت ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: شهدا جان خود را درراه حق در طبق اخلاص گذشتند تا ما امنیت داشته باشیم.
وی گفت: ما نه‌تنها در قبال مشکلات جامعه ایثارگری مسئول هستیم بلکه مسئولیت مضاعفی نیز در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، صبر و بردباری شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان داریم و از اینکه خادم این قشر معزز هستیم به خود می‌بالیم.
این مقام مسئول بابیان اینکه همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و ازخودگذشتگی شهدا به وجود آمده است.
استاندار گلستان بابیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، افزود: شهدای مدافع حرم از سرمایه گران‌بهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار (ع) نثار کردند.
وی ضمن تجلیل از صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا گفت: ماندگاری بسیاری از اعتقادات و باورهای دینی در طول تاریخ، با پاک‌باختگی شهدا و خانواده‌های آنان بوده است و به‌جرئت می‌توان گفت این عزیزان تبلور آیه‌های ایثار هستند.
وی اظهار داشت: بیش از آنکه خانواده معزز شهدا به حضور و دیدار مسئولان نیازمند باشند در حقیقت مسئولان و مدیران اجرایی برای موفقیت و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم نیازمند بهره‌گیری مثبت از راه و مسیر شهدا و جامعه ایثارگری هستند.
شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد متولد ۱۷ تیرماه ۶۶ فاضل‌آباد است که ۱۵ فروردین ۹۶ درنبرد با تروریست‌های تکفیری درراه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) منطقه حماء سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید مدافع حرم در هنگام شهادت ۳۰ سال سن داشت.
شهید قربان نجفی خان به بین متولد ۱ فروردین‌ماه ۴۳ روستای مازیاران (علی‌آباد کتول) است که ۵ خردادماه ۹۵ درنبرد با تروریست‌های تکفیری درراه دفاع از حرم منطقه اربیل عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید مدافع حرم در هنگام شهادت ۵۲ سال سن داشت.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳ ق.ظ

دیدگاه